Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen beni yine sev olur mu?

Sen beni yine sev olur mu?
 

Bugün yıkık dökük,  viran duygularım.  İçimde biriktirdiklerim öylesine derin ki, darmadağın ediyor beynimi söyleyemediklerim. Yüreğimdeki çocuk bir türlü susmak bilmiyor. Ne hissetsem aksini fısıldıyor kulaklarıma. Neye bu doğru desem hayır diye çığlık atıyor uzaklardan bilmediğim bir ses. Tınısı öyle yüksek ki bu melodinin, fırtınalar estiriyor kalbimin ta en kuytu köşesinde.

Her şey büyülü bir edayla başlamıştı oysa. Zaman zaman kızsam da, mutsuz olsam da güzeldi. Hissettiklerim ve yaşadıklarım sürekli çelişse de kayda değerdi. Şimdi neden böyle oldu diye soruyorum kendime? Aşkı mı tükettik yoksa bir türlü biz olamadığımız SEN ve Ben’i Mİ? Neden anlayamadık ki birbirimizi? Öyle çok kırdık ki çekinerek kurduğumuz o anlam yüklü cümleleri. Her defasında sözcüklerimi yeniden anlatmak, içimi acıtıyor biliyor musun? Karşındakinin seni anlamadığını bilerek konuşmak öyle ağır bir yük ki.., Paylaştıkça farklı algılanmak küçücük omuzlarıma ağır geliyor artık. Ne hissediyorum biliyor musun SEVGİLİ? Anlatamadıklarımda gizli benim sevgim. Dokunduğumda daha önceki gibi hissedemediğim için hasarlı, yaralı bakışlarım. Durgunluğum düşüncelerini bilemediğimden. Uzaklığım fazla yakınlığın getirdiği bir yabancılık belki de. Olur, mu olmaz mı acaba diye direnişlerim bu yüzden sevgilim.

Bak hala sevgilim diyorum. Çünkü İlk günkü gibi yine yüreğin yüreğime değsin istiyorum. Savrulalım yine daha önce tanıklık etmediğimiz semalara. Birleşsin gözlerimiz aynı şiirin mısralarında. Ben yine senin tek sevdiğin olayım. Bakmalara kıyamadığın dokunmaya doyamadığın kadının. Yine üşüdün mü diye sor bana. Yemek yedin mi de. Sonra habersizce çikolata al bana. Sırf yüzümdeki o gülümsemeyi görebilmek için hepsini bana yedir. Benim için endişelen yine. Sadece sesini duymak için aradım de. Sana hep kızsam da kurduğun cümle” ama ben seni çok seviyorum” olsun yine. Yemek yerken ağzımı sil. Beni yine koklayarak öp olur mu? Saçlarımı okşa. Ellerimi sımsıkı tut ve bırakma. Bakışlarını üzerimden ayırma. Mesela yeniden masal anlat bana. Ağladığımda gözyaşlarımı sil. Yalnız hissettiğimde ben varım de. Kırgınlıklarımı telafi et. Üzülme geçecek düzelecek de. Çünkü; ben gidiyorum derken sadece senden gittim. Sana ait olanlardan gidemedim sevgilim. Bu yüzden SEN BENİ YİNE SEV OLUR MU?

 
Toplam blog
: 12
: 610
Kayıt tarihi
: 25.05.12
 
 

Pınar Elmas 6 Mayıs'ta İzmir'de doğdu. İzmir Karşıyaka Lisesi'nden sonra eğitimini Kocaeli Üniver..