Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Çok şükür gönül gözüm açıldı sevgili!

Çok şükür gönül gözüm açıldı sevgili!
 

İnsanın sol yanı nasıl ağrıyor hep merak ederdim. Nasıl bir sızı ki bu insanı kendinden alıp türlü türlü hatıralar içinde yüzdüren. Aylardır içimdeki hesaplaşmadan kaçıyorum. Yaşadıklarımla ve kendimle yüzleşmemek için direniyorum. Ayağa kalkıp gerçeklere tutunmak yerine kendimi kandırmaya devam ediyorum. Sadece ben nasıl böyle bir hata yaptım diyebiliyorum. Oysa ne kadar da güzel başlamıştı her şey. Yıllar sonra ilk kez kalbimi açmıştım ona. İçimdeki tüm saf duygularla ve masum bakışlarla evet demiştim bu aşka. Nasıl bilebilirdim ki sonunun böyle hayal kırıklığı ile bitebileceğini. İnsan hiç bilerek acı çektirir mi ki kalbine? Beynini günler geceler boyunca cevapsız sorularla meşgul eder mi? Neden, niçin, niye diye kendine sorar mı? Hayat işte yaşamadan bilemiyor insan. Alnına yazıldıysa kader denen yazı istesen de kaçış olmuyor. Kendine gelmeye başlayınca anlıyor insan ve istemeden de olsa neden ben diye yiyip bitiriyor kendini farkında olmadan. Hep böyle mi acaba sevdalar? Ruhunu tamamıyla teslim ettiğinde hep arkadan mı vurur seni kahpe bir hançerle karşındaki samimiyetsiz duygular?

Mutsuzluktan ölmek üzereyken yaşadıklarıma artık dayanamayıp ben gidiyorum sevgili derken gözlerinden dökülen sahte gözyaşlarını düşünüyorum şimdi. Yaşadıklarımıza olan samimiyetsizliğini, bana seni seviyorum derken aslında beni hiç sevmediğini anlıyorum şimdi. Çünkü görmek istememişim ben sendeki beni. Kendimi kandırmışım sahte sözcüklere ve haince kurulan cümlelere. İçim öyle acıyor ki bilemezsin. Neden biliyor musun? Hiç hak etmediğin halde teslim ettiğim duygularıma acıyorum. Viran olmuş gönlüme, yıkılan düşlerime ve dibe vuran hayallerime ağlıyorum şimdi sensiz bir başıma kimsesiz. Uzaklara dalan gözlerim önünü görmekten aciz. Yıkıp döktüğün duygularım bir katilin merhametsizliği kadar soğuk ve duyarsız.

Şimdi mutlu musun söyle? Arkanda bıraktıklarını hiç düşünüyor musun merak ediyorum inan. Yaşadıklarımızdan gitmemi hiç istemiştin oysa. Gitme ne olur diye ağlamıştın günlerce. Görüyorum ki giden değil kalanmış terk eden sevgili. Sen çoktan benden ve bizden gitmişsin. Ben kendimce kurduğum ve inandığım bir sen yaratmışım gönlümde. Anlıyorum ki iyi ki bitirmişim bu yalan aşkı ve iyi ki gitmişim seninle kurmaya çalıştığım bu yalan dünyadan ve Allahın sevilen kuluymuşum ki gönül gözümü böylesine sahte bir aşkla kapatmayıp beni kendime getirdiği için. Şükürler olsun..,

 
Toplam blog
: 12
: 610
Kayıt tarihi
: 25.05.12
 
 

Pınar Elmas 6 Mayıs'ta İzmir'de doğdu. İzmir Karşıyaka Lisesi'nden sonra eğitimini Kocaeli Üniver..