Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '15

 
Kategori
Deneme
 

Sen benim gözlerimin feri yüreğimin ritmisin...a-Canım..

Sen benim gözlerimin feri yüreğimin ritmisin...a-Canım..
 

Her sabah kirpiklerinin ucundan öperek uyandırmalıyım ki seni, hayat işte bu sevgili diyebileyim. Aşk her zaman kazanır !


Sen ki ağaçların dallarına, yapraklarına her tanesine adını kazımak için delicesine vuruştuğum, hayatın soluğunda zamansızlığıma sıkışmışken ben ki herşeye inat sevdanın pençesinde kaybolup giderken ben beni sende ararken kendi kendimin katili olmuşum.

 ****

Suyun sesi tanır gözlerinin rengini bakışına gül, gülüşüne gönlümü ektiğim sevgili...Salınıp da gelsen konsan dudak izlerine kıskanırdı ayın aksı düşerdi lime lime gökyüzünden. Bir ben doğardı avuçlarından sana hasret sana yangın, gülüşünle kandığım bakışınla yandığım sevgili ...

***

Şimdi yürek zamanı, yürümek zamanı. Adına -im, -om,-cim eklenir bense senin cemalini iz,-iz izlerim. Bilirim ki nereye bakarsan bak gözlerindeyim, ışığın benim.. Gülerken, öperken , gülüşlerinin, öpüşlerinin sıcaklığı benim, kimi neyi seversen sev ben yüreğinin ritmiyim. Ben bende değilim sendeyim..seninleyim.

 **

Ey yar...

Sen benim gözlerimin feri, yüreğimin ritmisin

Tut ellerimden bırakma ömrümü vereyim,

Tenimde tenin, varlığımda erimsin !

*

 

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..