Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '16

 
Kategori
Sinema
 

Sen Benim Herşeyimsin

Sen Benim Herşeyimsin
 

Yine yeniden sizlerle
Değerli okuyucular 1,5 yıl aradan sonra sizlerle yeniden buluşmanın heyecanını yaşadığımı belirterek ilk yazıma başlamak istiyorum.

İlk yazımıza Tolga Çevik’in ailecek rol aldığı filmi ‘Sen Benim Herşeyimsin’ ile başlamak istedim. Sinemada son zamanlarda izlediğim güzel bir film. Komedi ve dramın birlikte sunulduğu bir film. Yönetmen Tolga Örnek iyi bir iş ortaya çıkardı. Kaybedenler Kulübü’nde ‘Kim lan bu Erol Egemen’ repliği hala akıllarda değil mi?. Açıkçası filmin Meksika yapımı Instructions Not Included (Çocuk büyütme rehberi)’ten uyarlama olduğunu bilmiyordum daha sonra öğrendim.

Filmi izlerken sürekli duygu yoğunluğu içerisindesin ve kendi kendine sorular soruyorsun: ne kadar güzel, bir babanın hayatın zorluklarına mesleğinin getirdiği tehlikelere rağmen güç aldığı bir kişi var o da evladı. Ya da doğuran mı yoksa bakıp büyüten midir çocuğun sahibi?. Bu arada mezuniyete 1 hafta kala arkadaşlarla gittiğimiz Antalya Çıralı tatilimiz canlandı biran gözümde. Oturduğun koltukta rahat bırakmıyor seni bir yerlere sürüklüyor hikaye?

Tolga Çevik’in çocuklarındaki yetenek takdir edilir. Tan ve Tuna’yı şimdiden oyunculuk camiasına kazandırılan iki önemli yetenek olarak görüyorum. Bir ara Tolga Çevik’in makyajlı bir şekilde dublörlük yaptığı sahneler Cem Yılmaz’ın Yahşi Batı filmini andırsa da genel itibariyle izlemenizi tavsiye edeceğim bir film.

Beren Gökyıldız’ın farkı nedir?

Günlerdir Anne dizisiyle deyim yerindeyse gözlerde yaş bırakmayan çocuk oyuncu Beren Gökyıldız’ı diğer çocuk oyunculardan ayıran farkı nedir diye düşündüm. Diğer çocuk yıldızlar evet ekranda çok iyi performans sergilerken herhangi bir röportaj ya da tv programlarında daha sakin oluyorlar. Sorulan sorulara evet veya hayır ya da sadece kafalarını sallayarak cevap verirken Beren’de durum çok farklı hem ekranda hem gerçek hayatta bitmek tükenmek bilmeyen bir enerjisi var. Mesela Röportajın ilerleyen dakikalarda adeta mikrofon sanki onun elindeymiş gibi kısa sürede rolleri değiştirebiliyor. Tebrikler Beren.

 
Toplam blog
: 17
: 1193
Kayıt tarihi
: 08.01.15
 
 

Konya Selçuk Üniversitesi Gazetecilik mezunu. İzmit Uluslararası Sahne Sanatları Derneği Temel oyun..