Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sen bu kafayla askerde çok dayak yersin

O değil de;

Sayın Yolcu; Temmuz sıcağında kışta kıyamette kalmışız gibi toplu taşım araçlarında camları sıkı sıkı kapatıp ortamı buram buram ter kokutmanızın maksattaki gayesini anlayabilmiş değilim. Ya da ucuz parfüm kokutmanın…

Pisler…!

Daha her ortamda horul horul uyuduğunuzu hatta ayakta uyuduğunuzu hiç söylemiyorum. Gören bilen de sizi Pamuk Prenses’e özenip zehirli elma yediniz zanneder…

O değil de;

Bayan Yolcu; harbiden bayıyorsunuz. Yanınızda çocuk var diye kalkıp size yer veriyorlar ama siz çocuğunuzu oturtup kendiniz ayakta bekliyorsunuz ya... İşte o an, işte o aannn… ben yaşayamaaammmm…

O değil de;

Sabahın kör karanlığında cep telefonunuzu kulağınıza yapıştırıp konuşmaya bir başlıyorsunuz susmak bilmiyorsunuz. Hani o an size gülümsüyorum ya… İşte o annnn ben yaşayamaaammm… Neyse az durun bu espriyi daha önce yapmıştım yapmim en iyisi…

Ne diyordum;

Hani ben size gülümseyince sizden hoşlandığımı falan zannediyorsunuz ya… İşte o an hakkınızda düşündüklerimi bilmek bile istemezsiniz…

O değil de;

Araçlara binerken sıraya girin yaa… valla… Güldüğüme bakmayın, acayip kızıyorum… Hani bunu hepiniz yapıyorsunuz ya… işte o an daha çok kızıyorum!

O değil de;

‘Yakın mesafede inecekler insin’

Şoför bu mısralarında ne anlatmak istiyor? Uyar mı bilmiyorum da bu güzide şoförümüze benim canım ‘Sen bu kafayla askerde çok dayak yersin’ demek istedi… Uysa da uymasa da…

O değil de;

İstanbul İstanbul olalı.. hiç görmedi böyle keder…

O değil de;

İyi bayramlar… kendinize cici bakın…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..