Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Sen dişil Firuzesi

Sen dişil Firuzesi
 

Sen Dişil Firuzesi


Aşk dilimin söylemi gizi damakta tadım
Huysuzluğun varsa da
Yine de özlemim yadım.

Çisildeyen yıldıza neler anlattım neler
Duruşuna münhasır bir can sevgilim var dedim.

Sitareler kıskanır görmeyiniz yanımda
Dokunsam ateş olur akıyorken kanımda.

Asude demlerimin sen yeşil peruzesi
Billurunda damlanın sen dişil firuzesi.

Bir cüret bir ihtişam
Yıldızlığı bilmeyip silkinip gökten indi
Meğer bıkmış semadan
Dokunarak elime
Okunarak dilime
Sarılarak belime
Dolanarak yelime
Canan yerine seyret pervanen olurum dedi.

Bir türlü anlamadım neydi bu semazenlik
Defalarca uyardım, git yoluna diyerek
Taktı bir kez otağa sinem üzre girmeye.

Asude demlerimin sen yeşil peruzesi
Billurunda damlanın sen dişil firuzesi.

Bu sırnaşık yıldızdan
Neydi sanki çektiğim
Canda canım var deyip inan seni söyledim
Şavksız çakmak çakarak birde onu eyledim.

Bir daha methetmek mi
Tövbelerin tövbesi
Başka huysuzluğun varsa
Ekle hiç beklemeden
Sinemin tatlı ucu sen desin teklemeden.

Asude demlerimin sen yeşil peruzesi
Billurunda damlanın sen dişil firuzesi.

  

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..