Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Sen hiç birini kaybettin mi?

Sen hiç birini kaybettin mi?
 

Sen hiç birini kaybettin mi?
Ben tam 5 kez kaybettim.2 kez annemi 2 kez anneannemi bir de kendimi. Ve şimdi birini kaybetmeyi bekliyorum. Kayıp=6.
Her an aklımda sen, nasıl da güçsüzleştin, birden nasıl küçük kaldın. Nasıl sessiz..
Whisky bardakları öksüz kalacak şimdi ve tabii ki senin aşkın bana extra ligth sigaraları da. En çok da ben! En yakın kan bağım gidiyor ve ben
hiçbir şey yapamıyorum. Sadece bekliyorum zavallı bir endişe duyarak.
Ağlayamıyorum bile, Zeynacılık Sheracılık oynuyorum kendimle. Sen ise Jerrry kadar bile güçlü değilsin. Ve ben hala inadımdan
vazgeçmiyorum geçmişten getirdiğim kzıgınlıklarımın acısını çıkartıyorum. Üzülüyorum, daralıyorum,
ağlamak istiyor gözyaşlarım pınarlarında kilitenip kalıyor ağlayamıyorum. İçimden, gidip yüzüne karşı "Babaaaaaaaaaaaaa" diye
bağırmak geçiyor. "Sakın ölme! Sakın ölme çünkü hiç anlamadın ama ben seni çok seviyorum.
Hiç fırsatın olmadı bunu anlamak için ve bana hiç fırsat vermedin.Sakın ölme çünkü seninle yapamadığımız ve yaşasan bile asla yapamayacağımız milyonlarca
şey var içimde. Sakın ölme çünkü çok kızgınım sana ve ben henüz sana olan kızgınlıklarımı çıkaramadım senden.
Ölme çünkü sana sarılacağım ve sen bana sarılana kadar duracağım öyle. Ölme
çünkü, ben seni çok seviyorum senin tüm umarsızlığına karşın. Çok seviyorum lanet olsun " demek geliyor içimden ama diyemiyorum, öpemiyorum bile.
Sen hiç birini kaybettin mi?
Bilir misin bir fotoğrafa bakıp da baktığın kişiyi özlediğinde bir sesini duyayım diye telefona sarılamayacağını, sarılsan da o telefonun asla, o çok özlediğin
görüntünün sesiyle açılmayacağını. Bilir misin özleyip de sarılmak istediğinde sarılamamanın verdiği çaresizlikten kollarının boşluğu sarmasını... Sen bilir misin
birisi zaten hayatında ama yokken "olsun varsın olmasın uzakta da olsa nefes alıyor ya" diye şükretmeyi ve nasıl olsa birgün görüşebileceğinin rahatlığıyla
davranmayı fakat O`nunda artık yavaş yavaş gitmeye hazırlandığını görmenin derin acısını.

Sen hiç sevdiklerini kaybetmedin ama hep seni sevenlere kendini kaybettirdin şimdi olduğu gibi.
Ölme çünkü sana söyleyemediklerim, yarım kalan sarılmalarım var ..

 
Toplam blog
: 12
: 538
Kayıt tarihi
: 03.02.09
 
 

1974 İzmir doğumluyum, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi mezunuyum. Çalışmıyorum. Bekarım çok s..