Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Şimdi gittin sen

Şimdi gittin sen
 

hep böyle fotoğrafları özlettirdin bana.


Hiçbir yıla seninle girmedim ki, sensiz geçecek yıllara neden üzüleyim şimdi ve gelecekte.
Ne yaptımsa sevgimden yaptım sana. Kavga ettim seninle sırf seni görebilmek adına. Korudum seni içimde o sıfatla ve herkese karşı. Kızdım sana, seninle beraber olmamı sağlamıyprsun, hep başka kadınları tercih ediyorsun diye ve hep daha sonrasında tercih ettiğin kadınlara karşı yine seni koruyan ben oldum. Bağırdım yüzüne yüzüne. Sadece ilgini çekmek için dava bile açtım sana karşı. Onunla bile ilgilenmedin sen. Dayanamadım gidecek olmana vedalaşmak için son kez, belki de bu sefer anlarsın diye sevgimi anlatan bir mektup bile yazdım giderken sen. Bundan da bir sonuç alamadım maalesef.
Şimdi gittin sen bir yeni yılın ilk günlerinde. Geride kalan 32 eski yılın hangi yenisine seninle beraber girdim ki, kalan yeniyıllar sensiz olacak diye üzüleyim.
Şimdi gittin sen.
Artık içim acıtamayacaksın. Ne telefondaki sesimi duyunca duraksamaların olacak bundan sonra, ne görebilme umutlarımın kırılması, ne de özlemimden dolayı sarılmak isteyişlerimin kibar reddedilişleri..
32 sene acıttın içimi. Şimdi gerçekten yoksun işte. Ve anlamadan, hissetmeden gittin sevgimi.
Bundan sonra acıtamayacağına göre içimi, SONUÇ:
S. ELİF KAŞARCI= 1
TANER KAŞARCI= YOK
14.02.2006

 
Toplam blog
: 12
: 538
Kayıt tarihi
: 03.02.09
 
 

1974 İzmir doğumluyum, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi mezunuyum. Çalışmıyorum. Bekarım çok s..