Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Sen misin?

Sen misin?
 

uykuya hasret gözlerim dalarsa gözlerinin derinine, düşerse başım omuzlarına usulca perdeyi kapa.Geçmişten bize bir usul kalsın, birde melekler...Alkış sesleriyle açılsın son perde


kaç intiharın mağlubu bu beden

her defasında eğreti dikildim hayata

kaç dikiş var eski aşkımdan

sökmeye çalıştıkça kanayan yaralarım

yaralarım...

merhem sen misin

çığlığımın yankısını yazıtlarda duydum

intihar mağlubu gözlerim

gözlerinin  derininde

dalıp çıkamasam batsam

batsam...

nefes sen misin

ne çok severdim o türküyü bilir misin

"Ankara'nın tren yolu, gâhi eğri gâhi doğru"

desinler, ne derlerse desinler

bir kez daha yansam

yansam...

ateş sen misin

bilsen ah... bir bilsen

aşkı tren yolunda vurdum

onsekizin de goncayken

celladıma vuruldum, soldum

sol'dum...

neden bitmedi bu şiir buldum

o garda bekleyen, ben

celladın olacağımı bilsen

gelir miydin beklesem

beklesem...

gelen sen misin?

 

deSibel

 
Toplam blog
: 6
: 99
Kayıt tarihi
: 24.04.12
 
 

Özel sektörde Makina konstrüksiyon ve Modelleme üzerine çalıştıktan sonra, mesleki hayatına kamud..