Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen yoksan

Sen yoksan
 

Gün Batımları


Yemeğimin tuzu, ağzımın tadı yok.

Çayımın demi, gönlümün neşesi yok.

Dalgaların sesi, kuşların cıvıltısı yok.

Güneşin ışığı, ayın şavkı yok…


Ay denize küsmüş, sen bana.

Güneş toprağa küsmüş, sen bana.

Bağlama tele küsmüş, sen bana.

Ben sana küsmüşüm, sen bana.


Gözüm seni arar başka ne görür?

Dilim seni anar başka ne söyler?

Kalbim sana çarpar başka ne eder?

Ruhum seni özler başka ne ister?


Sen yoksan nefes almam niye?

Sen yoksan sabah olmuş niye?

Sen yoksan kuşlar ötmüş niye?

Sen yoksan ben yokum diye?

 
Toplam blog
: 6
: 563
Kayıt tarihi
: 19.05.09
 
 

Yaklaşık 40 yıldır nefes alıyorum. Nefesim kesilmesin diye yazıyorum. Harfleri yan yana diziyorum üz..