Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevdam insan, isyanım ondandır

Sevdam insan, isyanım ondandır
 

SEVDAM İNSAN, İSYANIM ONDANDIR.


Yine hüzün yine isyan menüm

Direnç kokuyor gülüm

Sözcükler sığmıyor dağarcığıma

Tümceler ok gibi fırlıyor yayından.

Her tümcenin baş harfine özgürlük,

Her virgülüne eşitlik,

Noktalı virgülüne adalet yazdım.

süsledim sevgi barış

Kardeşlik çiçekleriyle .

iki nokta üst üste koydum sonra.

Tümcenin tam orta yerine;

Büyük harflerle sevdam;

Önce insan, sonra insan

Noktasına isyanım ondandır yazdım.

Uçurtma yaptım tümcelerden

İpini, sevgi barış ve kardeşlikten ördüm .

Kızıla boyadım şaçaklarını.

Kuyruğunu gökkuşağına gömdüm.

Özçekirdeğine sevgi yükledim.

Sevdam insan,

"İsyanım ondandır" yazdım üzerine

Yıldızlaşan isyanım yumruğumda,

Kanat çırpsın diye UMUT’a

Rotasını sevgi yörüngesine ayarladım.

Düşlerimdeki dünyanın.

Toprağı suyu havası sevgiden olsun,

Denizleri barış koksun , çiçekleri umut açsın diye

Maviliklere saldım uçurmamı.

1 Haziran 2009/İZMİR

Not: Özçekirdeği SEVGİ olan bu balonun uçurulmasında emeği geçen; Şerife Mutlu, Mmelda, Dilo, Aynur Akkaya, Sevtap Özkahraman, Utku Aksu, Şennur'a
Blogdostlarıma yürek dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..