Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '17

 
Kategori
Şiir
 

SENDEN SONRA

Senden sonra ne oldu biliyor musun ?

 

Yine yağmurlar yağdı sevdiğim

Karlar seni üşütürdü, benide üşüttü sevdiğim !

Yine güneş açtı ama ısıtmadı Sevdiğim !

Baharda açan çiçektin baharlarım soldu sevdiğim !

Kaçıp gittiğimiz Ayvalık bizsiz kaldı sevdiğim !

Ben artık sabah erken kalkmıyorum sevdiğim !

 

Sensizim nedenini bilmiyorum sevdiğim !

Ben artık gömleklerimi kendim ütülüyorum !

Saçlarımı kısa kestirmiyorum sevdiğim !

Sevdiğin renk üzerimde olmamalı sevdiğim,

Artık hep siyah giyiyorum !

Senin sevdiğin gibi değilim sevgilim !

 

Uçsuz bucaksız Deniz'e bakamıyorum sevdiğim !

Dalga seslerinde sesini duyarken boğuluyorum sevdiğim !

Kum taneleri tenini anımsatırken,

güneşin batışı beni hepten yok ediyor sevdiğim !

 

Ama senden sonra ne oldu biliyormusun sevdiğim !

Benim sevgim hiç bitmedi sevdiğim !

Sen gittin ama heran benimleydin sevdiğim !

Zamanı durdurmalıydım belki sevdiğim !

Nereden bilebilirdim ki gideceğini sevdiğim !

 

Değişmeyen tek şey sen oldun sevdiğim !

Bendeki sen.....

İçimde bir yerdeki Sol yanımdaki sevdiğim !

Sevgiyle kalın.....

 

 
Toplam blog
: 23
: 435
Kayıt tarihi
: 12.11.07
 
 

 Öğrenmek, birşeyler paylaşmak adına Milliyet Blog'dayım. ..