Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Seni ben nasıl yazarım Gazze'li çocuk ?

Seni ben nasıl yazarım Gazze'li çocuk ?
 

Ne gördün düşünde ?

Söyle dün gece,

Aç, susuz uyurken ana döşünde,

Yüzlerce kurbanı verince Gazze,

Anlat dinliyorum,

Gazze'li çocuk.

***

Çökmüş duvar altında kolun gözükür,

Açık gitmiş gözün mahzun bakışır,

Zemheri ayında Gazze titreşir,

Kalleşçe vuruldun,

Gazze'li çocuk.

***

Sil gözyaşlarını ağlama sakın,

Bu dünya tepkisiz şöyle bir bakın,

Yalnızlar ülkesi güzel vatanın,

Sana nasıl anlatırım ?

Gazze'li çocuk.

***

Karadan, denizden ve de havadan,

Çocuklar çıkarken okullarından,

Günlerdir sürüyor o bombardıman,

Dillerim lâl oldu,

Gazze'li çocuk.

***

Ne hazin görüntü yürekler yakan,

Mazlum kanıdır bu günlerdir akan,

Nerde eşin dostun ?

Hani yaradan ?

Seni ben nasıl yazarım?

Gazze'li çocuk.

***


05.Ocak.2009/Pazartesi

13.50

Yeni yılın bu ilk yazısında umut vaadeden, güzelliklerden bahseden, sevgi ve barış kokan paylaşımlarda bulunmak isterdim.

Üzgünüm !

 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..