Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Seni benleştirdim

Seni benleştirdim
 

Karar veremiyorum bu sefer. Eskilerde sadece üç kez olurdu şimdilerse daha da arttı spazmlar. Korku , korku ve korkudan ibaret bir sahiplenme duygusu. Ne olur artık gecelerimin içine dolunay olma ne olur. Seninle yapboz oyunu oynamak istemiyorum. Kokularım senin gölgende kalıyor . Aklımda senin gölgende kalıyor. Sonra hepsi aklımın dışına çıkıyor.

Korkuyorum , bir zamanlar seni sevdiğim için çok korkuyorum. Herhangi bir zaman diliminde seni sevdiğim için korkuyorum. Şu an bir başkasıyla sevişiyor ve yaşıyorsun. Bense her defasında yeniden seninle oluyorum. Her defasında hayalin ve ilizyonuna dalıyorum. Köşebaşları dükkan önleri. Dışı içerisi her yerde ama her yerde sadece seni yaşıyorum.

İlk zamanlar sadece soluktun şimdi git gide ete kemiğe bürünüyorsun.

İnanmadığın ben senleşiyor ve seni olamayışların ve olmayışlarınla bedene büründürüyorum. Ben sen oluyorum. Şimdi ben ve ben sadece ben ve sen gibi... Çünkü sen benim yanımda can buldukça sen orada bir hayalete döneceksin . Dönecek misin ?

Bir kırılma noktası içerisinde seninle ben bu kadar aklı karmaşasının içerisine gömülmek istemiyorum. Beni benden aldın. Ne zaman geri bırakacağını sana sormak ya korkuyorum. Sen beni bana bırakırsan ben sen olamam ki.
 
Toplam blog
: 10
: 403
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bazen inanmıyorum ruhumun gerçekliğinin bu bedende acı çekmeden yaşadığına. Bilinenlerin sığınmasınd..