Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Şizofren

Şizofren
 

Hafif bir şizofrenik vakka versiyonu

Hanım : Efendim ne kadar naziksiniz, tabiki de gelirim. Siz içeceğinizi dolaba koyun bende biraz cırtlacak çerez hazırlıyıp yanınıza geliyim.

Bey : Efendim beni çok mutlu kıldınız, elleriniz, gözleriniz ve niyetleriniz dert görmesin emi. Siz yokmusunuz siz.
Ooo Hüseyin abi bak kim var burada, şehirden dönmüşler sonun da , kendisi bir tarih bilimcidir. Çok saygın bir hanım efendidir. Bizde birazdan sahil kenarında oturup iki kelam edelim dedik, onun planlarını yapıyorduk.

Diğeri : Hoş gelmişler efendim, şeref vermişler fakirkıyımıza. Neyse ben kaçıyım sizi başbaşa bırakıyım efendim görüşmek üzere daha burdasınız zaten bolbol görüşürüz.

Hanım : Aman efendim ne demek o öyle, sizde bizimle birlikte oturmazmıydınız.

Bey : Yok efendim ne gereği var, zaten Hüseyin bey'in 3 çocuğu var evde, hanımıda annesinde çocuklar buna kalmış tatilde. Çok yaramazdır bunun çocukları, görmemeye kıyamazsınız efendim.

Hanım : Neden öyle diyorsunuz efendim ayıp değil mi? Buyrun Hüseyin bey ben sizin için de bir sandalye çıkarıyım.

Diğeri : Yok efendim teşekkür ederim, zaten beyfendinin dediği gibi benim 3 çocuk var evde beni bekler, gideyim de daha akşama gezmeye çıkaracağım keretaları.

Hanım : Peki efendim o zaman siz bilirsiniz. O zaman siz içeceklerinizi dolaba koyun efendim bende hemen çerezlerimizi hazırlayayım, biraz sonra burda olurum ben.

Bey : Tamam efendim, hemen hallediyorum ben içecekleri, görüşmek üzere. Aaa bu arada siz kendi sandalyenizi getirin isterseniz daha rahat edersiniz.

Hanım : Tamam efendim sağolun.

Bey : Ya da bir saniye, bende güzel bir sandalye var, siz elinizde çerezler taşımayın, siz gelene kadar ben kıyıyı ayarlarım

Hanım : :) tamam efendim.

Bey : Ya biralar soğuyacak, çerezleri yaktı mı ne yaptı bu hanım.

Bey : Ahh çillim ahh, kimlere bıraktın gittin beni. Götürmeyeydi seni bu mavilik de bende beklemeyeydim yanmış çerezleri. Seni aramaktan yoruldum. Seni sen yapan değerleri başlarında gördüğümü zannetmekten de yoruldum. Acaba sen görmek istiyormusun beni, koklamak istiyormusun eskisi gibi.


Foto: yeşilkare
(istenirse de fotokritik:http://www.fotokritik.com/734136 )

 
Toplam blog
: 12
: 496
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

Doğduğumda parmaklarım 2 cm idi, şu an 15 cm. Hiçbir kelimeye, kimseye, manzaraya, duyguya, kokuya d..