Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni dün gece aldattım

Seni dün gece aldattım
 

Sıcaktan ve nemden buhar olup uçulası bu Pazar gününde işte beni gülümseten haberi buldum. Aslında şu an uyuyor olmayı isterdim ama evimizin sokağından uzay araçları geçtiği için uyumak hayalden öte geçemiyor. Sıcak bir taraftan gürültü bir taraftan uyumanın imkan ve ihtimali yok. Avaz avaz boyozcular geçiyor ama balkona çıkmak öyle kolay değil. Her yerde demirler var, ev değil sanki banka. Herkesin uyuduğu şu saatte de boyoz almak için hiç aşağı inesim yok.

Boyozu unutarak ben de kendimi haberlere verdim.

İşte haberimiz:

ABD’de yapılan bir araştırmaya göre erkekler eşlerini 55 yaşından önce aldatıyorlarmış. 55 te sadakat yemini ediyorlarmış. (Bunu ben uydurdum)

Kadın-Erkek eşit olduğu için (!) kadınlar da boş durmayıp onlar da eşlerini aldatıyorlarmış. Kadının aldatma yaşı 45 e kadar olan süreymiş. Bağlılık yeminini 45 yaşta ediyorlarmış.

ABD çapındaki verilerin incelendiği çalışmada, kadın ve erkek arasındaki farklı sadakatsizlik yaşının çocuk sahibi olma içgüdüsünden kaynaklandığı belirtilmiş. Buna göre erkeğin ilişkide üremeye yönelik yarar gözetmesi kadına göre daha ileri yaşlara kadar sürüyormuş. Erkeğin sadakatsizlik eğilimi kadına göre % 7 oranında daha güçlü olarak belirlenirken kadın ise evlilik dışı ilişkide maliyet hesabı yapıyormuş.

Kadınlar “yeteneğe” bakıyormuş. Yeni partnerinin düzenli gelirini, eğitimini ve babalık yeteneklerini göz önünde bulunduruyormuş. Buna karşılık erkek bunları dert etmezmiş. Zeka düzeyinin de sadakatsizlikte etken olduğu belirlenmiş. Yüksek sınıftan kadınların orta ya da aşağı sınıftakilere göre evlilik dışı ilişkiye girme ihtimali % 8 daha fazla bulunurken erkeklerde sosyal statü açısından bir fark saptanmamış.

Üniversite mezunu erkeklerin karılarına sadık kalma ihtimalinin ötekilere göre % 3 daha yüksek olduğu belirlenmiş. (Kaynak:Milliyet)

Bu haber yurdum insanını ne kadar bağlar bilemiyorum. Aynı araştırma bizim ülkemizde yapılsa eminim farklı sonuçlara ulaşılırdı.

Neden mi?

Ben derim ki, bu konulara girmeyelim. Benim gibi yapın habere gülüp geçin.

:) İyi bayramlar

http://www.esmakahraman.com/seni-dun-gece-aldattim/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..