Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Seni hala seviyorum

Seni hala seviyorum
 

Adam uyanmıştı...

Kadın...

Kadın dı işte
Çıplak sırtında
gecenin resmi vardı...

Adam bir sigara yaktı
Kadın bir isim fısıldadı
Adam kimliğine baktı
ve
Gecenin içersin de
Şeytanın kahkaları vardı

Adam
Kalktı
Kadını seyretti
Uzun uzun...

Dakikalar saatler zamanın anlamı var mıydı

Adam
Kadın
Ölüm yaşam
Buhar ve buz
Süt ve kan

Hadi
Çık dışarı adam
Uyu sen kadın
Boş düşlerinde
Derin anlamlar irdele
Dolu bir kişilikle uyan
Bu kayıp şehir de

...

Aşk mı dedi kadın kahkaha atmaya başladı sonra
Erkek sissi bir şekil de gülümsedi
Kadın bir kadeh daha derken
Barmen dalgın dı...

Kadın 'paran kadar sev beni' dedi
Erkek 'aşığım sana' dedi
Kadın 'bırak bu işleri' dedi
Erkek 'bir kadeh daha' dedi
Barmen dalgın...

Kadın evine aldı erkeği
Erkek sabahında bir not bıraktı
Ayna karsısında ki
Makyaj kutusuna
Biraz da para...

Barmen
Kafası dağılmış
Odada barut kokusu
Kan sıçramış
Beyaz bir sayfa da
Kısa bir not

''seni hala seviyorum''




Tunç

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..