Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '08

 
Kategori
Deneme
 

Çingene..

Çingene..
 


Kulağıma eğilip
bildiğin her şeyi unut dedi.

Ve kapa gözlerini
güven bana.

Şehrin gürültüsü akıyordu pencereden
Yaşamın metal çığlıklarını duyuyordum
Daha derin çekiyordum oksijeni
Burun deliklerimden
Dudaklarından çıkan hayatı
soluyordum...

Karanlık
hiç olmadığı kadar

Binlerce portre çiziyorum
her solukta
hiç birine benzemiyor

Adını fısıldamak istiyorum

Sus diyor.
Konuşma
Ruhunun sesini dinliyorum...

.....

Yüzlerce portre
gözlerinin rengini bulamıyorum

Bir koku
hafif.

Hayır hayır keskin ve ağır

hayır
Sade ama kalıcı.
Papatya
Lale
Bir meyve sepetinden geliyor belki

Hayır
Toprak
ya da yağmur kokuyor...

Soluduğum oksijene karışıyor.

Şarap
Duman
İzmaritlerin kokusu

'sıstt konuşma'

Alnıma
Gözkapaklarıma
Kipçiklerime dokunuyor.

Bedenime giriyor
gözlerimden

Yüzlerce portre…

Saçlarımın içersinde kayboluyor parmakları
teni
tenimde.

Bir Çingenenin
Düşlerini sahipleniyorum

Kıyafetlerim
Hala üzerimde...

Gözlerim açılıyor
Görmek için..

Binlerce portre
Hangisi
Gözlerinin rengi.

Yok.
Gitmiş
gitme…


Adını bilmiyorum

Binlerce portre
Yüzünü hatırlamıyorum...

.......


Müzik
Masaj yapar gibi bedenime…
Dans etmek istiyorum

Ama
Yorgun
Halsiz

Kabuğundan sıyrılan bir ruhum…

Müzik
Portre
Binlerce…

Gözlerimi açamıyorum…

Koku
Keskin
Hayır
Sade
ama Kalıcı

Bu o…

Beyazlar içersinde
Dans ediyor
Gözlerime bakıyor
yine…

Dans ediyor
Yaklaşıyor

O
Çingene…

Beni yine buldun diyor…
Sesi
Portreler
Dans ediyor

Vahşi bir kısrağın üzerinde
kırlarda

Hayır
Bir şelalenin
altında

suya karışıyor bedeni…
Dans ediyor
Beyazlar içersinde

Karanlık
hayır

gözlerim kapanıyor yine
dur

Gitme...


......

-Bir şey soracağım Hakan. Kimdi o..?
- Kimi soruyorsun
- Akşamki hatunu
- Hangisini
- Çingene. Kızıl yok esmer hani hafif sarışın bir kız vardı ya dün gece sizin evde…
- Çingene kız
- Evet … Hatta beyaz bir elbise giymişti.
- Dostum uyuşturucumu kullanıyorsun sen.
- Saçmala Hakan sadece iki bira içtim.
- Çingene kızılımsı esmer sarışın kız… İki bira haa
- Evet
- Öyle biri yoktu dostum.
- Vardı
- Yoktu
- Vardı hakan hatta dans falan etti.
- Dostum tüm gecenin fotoğrafları burada al bak.
- Nasıl yanı
- Yoktu
- Rüyamı gördüm ben.
- Sanırım Tunç bazen korkutuyorsun beni. Sızmışsındır…
- Yooo o buradaydı…
- ...
- Ama gitti…
.....

- Alo
- Tunç . Hani iki ay önce bizde bir parti vermiştik.
- EE
- Hani bir çingene kız var diyordun yaa
- Yüzünü hatırlamadığım
- Şey... Ev sahibinin kızı. Mistik müzikler dinler, çingene kıyafetleri giyermiş. Farklı tütsüler yakarak tüm gün evde beyazlara bürünüp dans edermiş.
- Sana öyle biri var demiştim…
- Abi hatun geçen sene intihar etmiş. Hem de benim salonumun ortasında… Taşınıyorum abi ben bu evden.
- Korkma.
- Tabi korkma!. sen yaşamıyorsun bu evde.
- Gitti... o ... yok artık.

Gitmesi gerekiyordu belki.
Gitti.
.....

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..