Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Seni hiç sevmedim ki...

Seni hiç sevmedim ki...
 

Ben arkandan ağlamayı seviyorum; ellerimi bırakıp, en son bakışların ayrılırken gözbebeklerimden. 

Ben yokluğunda sızlayan kalbimi seviyorum, her defasında acıyla göğsümün içinde çarparken. 

Ben sensizliğime kahrolmayı seviyorum; kapanıp kapanıp yastıklara ve yumruklamayı duvarları. 

Ben kanımın aktığı yaralarımı seviyorum; senin bihaber olduğun iç kanamalarımı. 

Ben yalnızlığımı seviyorum; bırakıp giderken "yokluğumun adını sen koy" dediğin. 

Ben gözlerimin uzaklara dalıp gidişini seviyorum;içinde sen olan kısa metrajlı filmleri. 

Ben hasretliği seviyorum, dünden daha çok, yarından daha az özleyeceğimi bilmeyi. 

Ben ölmeyi seviyorum; seni, ölür gibi sevmeyi. 

Ben seni hiç sevmedim ki..... 

 
Toplam blog
: 76
: 634
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Yemek seçmem, kızartmayla köfteyi tokken bile yerim. Çaysız ölürüm; migrenim tutar. Ya çoktur bir..