Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Seni ister canım

Seni ister canım
 

Dostluğun çekip giderse
Hiçliği giyinen dehşet yakamı bırakmaz
Kurumuş bir nehir yatağına dönerim
Durmadan biriken sevgimle
Her şey son nefesini verir rüzgârına
Canevine geldim, seni ister canım

Kötünün yasası günahı saldılar üstüme
Yenik düşürdü beni yaşımın tuzakları
Ama ben tektim,düşmanım çoktu
Nefretle aralarına alıp yalnızlığımı kemirdiler
Yardım et bana, ne olursun
Sevincimle kurtuluşunu ister canım

Ayazlar üşüştü yine baharımın üstüne
Göğün çölleri tüter hep burnumda
Orda izlerim bilge sanatını övgülerle
Duyulmaz çığlığım kumların ıstırabını yıkar
Varlığım tümüyle senin
Kendine gelmeni ister canım

 
Toplam blog
: 73
: 526
Kayıt tarihi
: 21.08.12
 
 

1979 Yabancı diller yüksek okulu almanca bölümü mezunuyum. 2 Yıl tercümanlık yaptım. 28 yıl da öğ..