Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '14

 
Kategori
Deneme
 

Seni kaybetmekten korkuyorum…

Seni kaybetmekten korkuyorum…
 

Suskunluk bazen çok can yakıcı olabilir....


Çok korkuyorum seni kaybetmekten… Ya sen beni sevmezsen, beni terk edersen, gidersen diye düşünmek beni delirtiyor. Ne utanıyorum bunu itiraf etmekten, ne sıkılıyorum.

Bakma sen benim gülüşlerime; umursamaz duruşlarıma… Yalvarıyorum içimden hiç durmadan “Gitme!..” diye sana…

Belki bunu sana ifade edebilecek kadar cesur değilim. Belki kendimi aşamıyorum. Belki bunu yaparsam beni güçsüz, zavallı göreceğini ve o halimi beğenmeyeceğini düşünüyorum ve gözünde zayıf görünmekten korkuyorum. Belki utanıyorum…

Oysa kapılarında sabahlamaya hazırım, belki umurunda bile değil ama zaten ayaklarının altında hem kalbim, hem de aklım…

Ben yapamam sensiz. Yapamam. Ben ben olamam. İçim titriyor sensizliği düşününce. Hüzün acımasız kollarıyla her yanımı boğasıya sarıyor. Kilitlendim kaldım ben sende. Seni kaybetmekten çok korkuyorum. Azarlanmayı bekleyen bir çocuk gibi, boynum bükük, gözlerimde iki damla yaş; semah dönüyor ruhum yokluğunun etrafında her saniye, her an… 

Ah keşke cehennem kadar sıcak, bir dağ kadar ağır ve jilet kadar keskin bir cam parçası şeklinde koyabilseydim avucunun ortasına bu korkumu da; sen de görerek anlayabilseydin içimdeki seni kaybetme korkusunun dehşetini…

Sefilim, güçsüzüm, zayıfım senin karşında; senin aşkının karşısında. Diğer tarafında yangınlarla baş eden, dünyaya kafa tutabilen bir adam olsam da; senin karşında bir çocuktan, bir zavallıdan, bir esirden, bir köleden başkası değilim! Tek gülüşünle yaptırabilirsin bana istediğin her şeyi! Sesin bana akla gelmeyecek şeyler düşündürtebilir. Parmağının ucuyla dokunarak bana hiç hayal bile edemeyeceğim şeylere çevirebilirsin beni...

Ne açlık, ne ölüm, ne yalnızlık; tek korkum benim seni kaybetmek… Tir tir titriyor kalbim karşında; seni kaybetmekten çok korkuyorum… 

Sezen Aksu - Git (Türkiye Şarkıları)

http://www.youtube.com/watch?v=rHrMXP3bx7s 

 
Toplam blog
: 160
: 2717
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Öykü Şiir Deneme ..