Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '14

 
Kategori
Deneme
 

Telefon numaram //

Telefon numaram  //
 

Telefon Numaram //


 
Dün 
pc den yazdı /
 
-beyim sizi bu sayfadan tanıyorum, paylaşımlarınızı okuyorum ve beğeniyorum
-teşekkür ederim 
-sizinle tanışmak, vaktiniz olduğunda sizinle konuşmak, sesinizi duymak istiyorum
-hay hay, neden olmasın
-size nasıl ulaşabilirim, telefon numaranızı verir misiniz, sakıncası yoksa eğer?
-elbette, yazın o zaman  36 38 40 42
-yazdım, teşekkür ederim, sizi ararım 
- okey …
-----------------------------------------
Bu gün
pc den yine yazdı /
 
-beyim bu verdiğiniz numara sizin telefon numaranız mı idi?
-yok hayır, telefon numaram değil, ayakkabı numaramdı, belli yaşlarda giydiğim ayakkabılarımın sıralı numarası 
-ne ?
-benim telefonun yok, telefonum yok demeye utanıyorum da, isteyene ayakkabı numaramı veriyorum ayıp olmasın diye 
- nap’cam senin ayakkabı numaranı ben ?
- sen demedin mi “size nasıl ulaşabilirim” diye ?
-evet
-ha işte, bu numaralardan benim ayak izlerimi takip ederek bana kolayca ulaşabilirsin  
-tamam mı?
-Allah seni kahretsin emi, benimle dalga mı geçtin sen ?
-asıl sen benimle dalga geçtin
-nasıl yani?
-nasılı fasılı var mı,. benim telefonum olmadığı halde  sen benden  telefon numaramı istiyorsun,  bu benimle dalga geçmek değil de nedir ya ?
 
- özür dilerim beyim
- estağfurullah 
 
 
 
*muzaffer yıldırım
 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..