Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

03 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Seni sevdiğim kadar...

Seni sevdiğim kadar...
 

Neşelidir hep ruhum,

Gülmeyi güzel güleni seviyorum

Aynaya baktığımda

Kendi yüzüme gülüyorum ben

Hayatım boyunca hiç olmadı

“Maskem” yok yüzümde

Kimseye ikiyüzlü davranmadım

Neysem oyum

Özüm sözüm bir

Hatalarımı pişmanlıklarımı

Unuttum bile

Önce kendi ruhumun sahibiyim

Sonra rahmetle sevgiyle

Sonsuzluğa erken uğurladıklarım,

Başım sıkıştığında

Bağrına basacak harika dostlarım var…

Siyah beyaz resimlere bakıyorum

Sen ben gülmüşüz hayata

Bugün gülemediğimiz kadar çok…

Güzel elbiseler giymişiz

Sen en güzel makyajını yapmışsın

Acaba keşke yok bakışlarında

Ellerimde minicik ellerin…

Düşünüyorum da sonbahar balkonumda

İyi ki varsın hayatımda

Belki çok şey eksik hayatımda

Yaşayamadıklarım var

Yaşamak isteyip beceremediklerim

Korkularım

Yalnızlığım araya giren mesafeler

Çaresizliğim…

Olacak o kadar diyorum içimden

“Olsun” nasıl olsa

Daha çok uzun hayat yolumuz var

Kısa, uzun ne fark eder ki

Omuzumda sıcacık nefesin var ya,

Yaşamda acı varmış ayrılık varmış

Umurumda değil çünkü ben

“Seni sevdiğim kadar”

Yaşıyorum…

“Seni sevdiğim kadar”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 03.03.2013 14.53

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..