Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni Seviyorum

Gözlerimi kapatıyorum semaya doğru. Düşünüyorum... Yapacaklarımı ve yapacaklarımızı... Hayal ediyorum günlerimizi, geçireceğimiz dakikalarımızı... İster miydin benimle olmayı? İstemesen de benimsin nasılsa! Sahiplenmiştim seni...

Biz; seninle eşsizdik. Eşimiz benzerimiz yoktu bizim!! Bir tek isteğim vardı...

Sadece seninle olmayı istiyordum... Başkasını istemiyordum hayatımda!!

O kadar güzel hayaller kuruyorum ki şuanda. Gözlerimi açmayı istemiyorum. Seninle kurduğum her hayalim çok güzel. Güzelliğin o kadar çok büyülediki beni. Gözlerim senden başkasını görmüyor, görmekte istemiyorum zaten...

Düşünüyorum!! Acaba senin neyinden bu kadar etkilenmiştim... Bilemiyorum... Her şey olabilir. Belki de güzelliğinden, belki de gülüşünden..

Bunların hepsini bir yana bırakırsam şayet. Bir tek 'sen' beni bu kadar çok etkilemiştin...

Hayallerimi, artık gözümü açarak yapmak istiyorum... Ne dersin benimle birlikte yeni aşklara var mısın?

Evet mi? Yanlış duymadım sanırım.. Evet, evet, evet...

O zaman tut elimi. Gidelim sessizce buralardan kimsecikler görmeden, duymadan... Arkana bakma sevgilim.

Kimse gelmiyor, gelmeyecekte... Yalnızız bundan sonra... Sadece biz varız artık... Bundan sonra ki hayallerimizi birlikte gerçekleştireceğiz.. İlk hayalimiz..

Güzel bir seyehat. Ardından... Evimiz de bir gün geçirmek... Daha sonra ise;

Bunların hepsinin devamı olacak... Hayat yolculuğumuzu başlatacağız..

İlk aşamada... Evlenmek.

İkinci aşama da... Güzel bir balayı...

Üçüncü aşamada... Hayatımın geri kalanını seninle geçireceğimin olması...

Artık çok mutluyum... Tüm yapmak istediklerimi seninle yapıyorum... Bundan sonra hayatımı seninle sürdüreceğimden çok şanslıyım... Ne dersin bundan sonra, her şeyi zamanına bırakalım değil mi sevgilim!! Bence de öyle yapalım... Zamanla çok güzel şeyler yaşayacağımızı şimdiden hissediyorum... Satırlarımı bitirmeden sana iki kelime söylemek istiyorum...

SENİ SEVİYORUM...

Saygınıza, Saygılarımla

Samet Erkin

 
Toplam blog
: 7
: 302
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

Öğrencilik kariyerimin bu zamana kadar gelmesi sürecinde; nerelerden geldim, nerelerden geçtim. A..