Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Sigara ve ben

Sen miydin hayatımda ki,

Tek arkadaşım, tek dostum,

Sen miydin sinirli, mutsuz anlarımda,

Yanımda bulunan sen miydin.

Ne zaman morelim bozulsa,

Ne zaman bir şeye canım sıkılsa,

Sarılırdım hemen sana,

Ateşlerdim ya hani seni.

Sen benim bu zamanıma kadar,

Hiç eksilmedin yanımdan,

Her defasında arkadaş oldun bana,

Hiç ayrılmadın yanımdan.

Hayatımda ki sıkıntılarım da,

Hep sen vardın yanımda,

Hep sarılırdım sana,

Ateşlerdim seni, içime çekerdim.

Belki zarar verirdin bana,

Ama ben sensiz yapamazdım,

Hiç bir zaman yapamadım ki,

Ne zaman yapayım sensiz.

Her günüm de sen,

Her acımda sen,

Her anımda sen,

Tüm dakikalarım da sen vardın.

Beni hayatta zehirleyen ama,

Hayatta ki sıkıntılarım da rahatlatan,

Tek arkadaş sendin bana.

-------------------------------------------------

Ama artık yoksun, temiz bir sayfa açtım.

Samet ERKİN

Not: Çok eskiden yazılmış bir eserimdir.

 
Toplam blog
: 7
: 302
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

Öğrencilik kariyerimin bu zamana kadar gelmesi sürecinde; nerelerden geldim, nerelerden geçtim. A..