Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Seni sevmek var ya!

Gün batımını izlemek gibi seni sevmek.

Bir sabah uyanınca

uyumak için biraz daha vaktinin olduğunu görmek gibi…


Küçük bir çocuğa o çok istediği hediyeyi almak gibi,

Maddi değeri ölçülemeyen ama,

Tüm hayatının anlamı olan şeyi bağışlamak gibi….


Nefes almak gibi seni sevmek,

En çaresiz kaldığın zamanlarda gökyüzüne bakıp,

Damarlarının her zerresini doldurduğun

Ve yaşadığın için mutlu olduğunu anlamak gibi….


Sevdiğin bir şarkıyı dinlerken hissetmek,

Kalbin her attığında seni düşünmek,

Tüm özlemlere inat,

yanımda olduğun için yaşadığım zamanlarda

Seni sevmek Pembe hayaller kurmak gibi …


Mutluluğun resmi, tarifi belki yapılamaz ama,

İnsan seni sevdiği zaman anlıyor, birçok şeyin anlamını.

Çünkü seni sevmek hayata geliş sebebini anlamak gibi …


Her an yanımda olduğunu bilmek ve en önemlisi;

Sevildiğimi bilerek yaşamak beklide bu kadar güzel olan,

Sebep, neden aramadan sadece sen olduğun için seni sevmek,

Sarıldığım zaman unutmak tüm hüzünleri, olmamışları,

yaşanmamışları ve beklide yaşanmışları,


Dedim ya, gün batımını izlemek gibi seni sevmek

Çünkü biliyorum ki her sabah yeniden doğacak ve

O eşsiz güzelliği ile can verecek doğaya,

Tıpkı senin verdiğin yaşama sevinci gibi….


Seni Seviyorum , Seni Seviyorum , Seni Seviyorum ,

Seni Çok Seviyorum ,

 
Toplam blog
: 18
: 6266
Kayıt tarihi
: 22.09.08
 
 

Ülkemin en güzel şehri İzmir'de yaşıyorum. Evliyim, muhasebe mesleğini en iyi şekilde yapmak için uğ..