Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni unutmak için sürekli vişne ağacı bulamam ki

Seni unutmak için sürekli vişne ağacı bulamam ki
 

RESİM : ALINTI


Boş bir arazı rengarenk çiçeklerle kaplı.
Var olan sadece börtü böcek sesi. Bir de yüreğimin atış sesleri
Çiçeklerle kaplı bu arazinin tam ortasındayım
Şu an yanım olmalı mısın olmamalı mısın bilmiyorum
İstediğim tek şey sırt üstü yatıp doğanın sesini dinlemek.
İnsan bazen yalnız kalmak ister
Gökyüzünü seyretmek, kuşların sesini dinlemek çok güzel
Acaba nerde olduğumu, ne yaptığımı merak ediyor musun?
Günlerdir aklına gelmiyorum ki merak edesin
üstümdeki elbiseyi sen almıştın.
Seni yanımda hissetmek istediğim zaman giyiyorum.
Biz ayrıldık mı ?
Sen günlerdir ne yapıyorsun ?
Bir gün bile görmeden, bir saat bile sesimi duymadan geçiremediğin zamanlara ne oldu ?
Aramasam, sormasam sorduğun yok
Düşünmemeliyim doğanın bu güzel atmosferin tadını çıkartmalıyım.
Sol tarafımda bir vişne ağacı var.
Zaten kocaman arazide bir o birde ben varım
Hatırlıyorum 8 yaşındaydım halamlara bayram ziyaretine gitmiştik.
Okula başlamadan önce annem beni dönem dönem halama bırakırdı.
Kocaman iki site bir sürü arkadaşım olmuştu.
Bayram ziyaretine gittiğimizde de halamla eniştemin elini öpüp arkadaşlarımla oynamaya dışarıya çıkmıştım. Arka bahçede bir dut ağacı vardı aynı bu vişne ağacı kadar dolu dolu bir dut ağacıydı. Misafirlik bitene kadar dışarıda kalmış ve tıka basa dut yemiştim.
Sonrasında hatırladığım aynı günün akşamı her çocuk gibi doktordan korkan ben doktor amcayla karşı karşıyaydım.
Ama artık büyüdüm. Etrafta kimsede yokken bu güzelim vişneler de yalnızken biraz çocuklaşmanın bir sakıncası olmazdı.
Çocukluğumu özledim sorumluluklardan uzak olmayı
Uyumak günlerce uyumak istiyorum.

Seni unutmak için sürekli vişne ağacı bulama ki

Odaya iş arkadaşımın girmesiyle vişne ağacından uzaklaştım
Keşke orda olabilseydim. Ama şimdi yapmam gereken işler var.
Beynimi kemiren düşüncelerden uzak kalmak için, ilgisizliğini unutmak için

sürekli bir vişne ağacı bulamam ki…

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..