Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni unutuyorum

Karanlık dipsiz bir kuyu; içinde hüzünler bıraktığım.. Aldanışlar, yanılgılar, ve iki sevda artığı..

Dizginlenmeyen ben, sevdama yangın. Alev alev yanıyor içim, bu kor yürek senin. Yüreğim yangın yeri, umudum sana rehin.

Dört taraftan girdap! boğluyor umutlarım, direnişim alabora. Dalgalar almış götürmüş seni, yalnızlığım virane.
Fırtınalar kopuyor her gece, hergece bu saatlerde kabus oluyor yokluğun, bir hayalsin sen artık. Sevdam uzak sana.
Her defasında görmezlikten gelip kanattığın yüreğim isyanlarda sevgim tükenişte şimdi. Yürüyorum meçhule, yüreğimde hüzün mevsimi..

Bir yanım eksik, bir yanım öfke dolu..

Gün çekiliyor gece ayaz, nekadar uzaksan bana okadar üşüyorum. Bir tek kelimeye hasret gecelere inat SENİ UNUTUYORUM...
 
Toplam blog
: 27
: 6377
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

42 yaşında 2 çocuk annesi bir bayanım. Çalışıyorum, yazmaya dün karar verdim, nekadar başarılı oluru..