Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Senin gibi sevdim

Senin gibi sevdim
 

Ben hayatımdaki herkesi senin gibi sevdim.

Senin beni sevdiğin gibi.

Çünkü bir senin sevgin tatmin etti beni bu hayatta

Herkesi her şeyi senin sevdiğin gibi sevdim.

İnsanları,

Kuşları, böcekleri, dalda açan çiçekleri

Tüm sevgililerimi,

Arkadaşlarımı.

İstanbulu bile senin gibi sevdim, muşu sevemesem de.

Anlamaya çalıştım, tanıdım.

Hissetim taaa içimde acılarını, mutluluklarını, eksik kalan fazla olan tüm yönlerini.

Ne zaman ihtiyaçları olsa yanlarında oldum.

Ya da;

Çabaladım bunun için.

Senin tam da o an dediğm anlarda hali hazırda bulduğum dost omzunu, sevgi dolu kucağını, hiçbiri olmasa analayan gözlerini, onaylayan sözlerini blduğum gibi.

Kalplernde olmak istedim hep,

Kalbimi doldurduğun gibi.

Yargılamadım, sorgulamadım

İnsan dedim severken;

Eksiğiyle gediğiyle, herşeyiyle olduğu gibi sevdim

Talepkar olmadım,

Affettim, hoşgördüm

Senin gibi!

Anladım, inan anlamaya çalıştım, en çok bunun için uğraştım.

Anlayarak, hissederek, onların pencerelerinden bakarak ve kırmadan onların gözlklerini cam kırıklarından yüreklerini sakınarak ulaştırmaya çalıştım sevgimi.

Senin sevdiğin gibi

İstedim ki onlarda hissetsinler sevgiyi,

Benim iliklerime kadar hisstiğim gibi

Sımsıcak, güven ve huzur içinde.

Bir sevgi ancak böyle hissetirilirdi.

Ben herkesi senin beni sevdiğin gibi sevdim.

Çünkü bir tek kayıtsız şartsız en saf en sevecen haliyle senin sevgini hissettim,

Senin sevginde kendimi değerli ve güvende hissettim.

Ama kimse beni senin gibi sevmedi!

bundandır bu sevgiye açlığım,

bundandır sürekli bu isyanım,

Bana ulaşmaya yol bulamayan kocaman rotası kaymış sevgilere karşı kayıtsızlığım,

Şımarıklığım,

Tatminsizliğim…

Hep sorarsın ya işte bundandır!

Çünkü bir tek senin sevdiğin gibi sevmek istiyorum ben.

Bir o sevgi işliyor taaaaaaa yüreğimin içine,

Hayatımın akışına,

Sözlerime,

Dizelerime,

Yaşadığım her an alıp verdiğim nefese…

Elife işliyor, elif sevgisini besliyor.

Senin gibi sevdim hep senin gibi

Sevilmek istediğim gibi

Peki sen herkesi benim gibi mi sevdin?

Yani beni sevdiğin gibi?

Herkesi böyle sevebildin mi kıskandığım gibi

Evet biliyorum öyle sevdin sen herkesi, hayatı

Değil mi?

Hayat seni öyle sevmese de sen sevdin.

Beklemedin hep verdin!

Sevdin, sevdin sadece sevdin...

Bunula yetinmeyi, mutlu olmayı her zaman bildin.

Bir bunu öğrenemedim ben işte,

Bir de hayatı senin gibi sevmeyi.

Hiç doyamadım sevgiye, hep istedim fazlasını daha fazlasını

Ama;

Sevmeyi senden öğrendim

Sevilmeyi de

Bu dünyaya gözümü açtığımdan beri

Kollarına doğduğum andan beri

Senin kızın olma şansına eriştiğimden beri…

Annem olduğundan değil canan olduğundandı bu sevgi

Canan sevgisiydi seninki

Adın gibi!

Sevgi doluydun, herkesin sevgilisiydin

Bu hayata canan olarak gelmiştin sen

Herkes çocuğunu anne gibi sevdi

Sen bir de canan gibi

Cananım oldun

Ben de canan gibi sevdim işte herkesi

Ama kimse beni senin gibi sevmedi

Senden başka canan olmadı bu hayatta bana

Kimse beni senin gibi sevmedi!

 
Toplam blog
: 48
: 919
Kayıt tarihi
: 09.06.09
 
 

1990 Muş doğumluyum. Şu an İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesinde okumaktayım. Elim kalem tuttuğ..