Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '09

 
Kategori
İstanbul
 

Bir İstanbul sabahında deliyim

Bir İstanbul sabahında deliyim
 

Sabahın dokuzu.galata köprüsünün altında oturuyorum. Bir başımayım. Bir şu dumanlı başım bir de kadim dostum istanbulum… Günün ilk ışıkları yüzümü aydınlatıyor. Beni ısıtmaya yetmiyor aralık başında ışıldayan pırıl pırıl sabah güneşi ama üşütmüyor da tatlı bir ürperme hissediyorum. Olsun! Tertemiz havayı içime çekiyorum.

Güzel bir gün. Güzel başlangıçlarla dolu güzel bir gün… her şey ışıl ışıl, pırıl pırıl mis gibi. Hava mis gibi. Deniz esintisi okşuyor iliklerime kadar bedenimi. Sarıp sarmalıyor sanki esintisiyle istanbul beni ve bir kez daha aşık oluyorum bu şehre. Rüzgarlarla gelen gizli kollarına bırakıyorum kendimi.

Es es deli rüzgar, böyle inceden inceye… mutluluklar getir bana. Savur tüm huzursuzlukları içimden bilmediğim uzak, bizden çok uzak diyarlara götür. Ve o bilinmedik diyarlardan yaşanmadık mutlulular getir bana. Yeni yepyeni!

Vapurlar ne de telaşlı, bir oraya bir buraya, düttt düttt. Kimleri nerelere yetiştiriyorlar kimbilir. Deniz vapurların telaşına aldırmıyor sanki sakin. Gelnlik kız gibi salıyor eteklerini gözümün alabildiğine mavi. Balıkçılar siftah için bekliyor. Rastgele… turistler başalmışlar bile güne keşfe çıkmışlar bu aşık olunası şehri. Cafeler yeni açılıyor. Çalışanları kahvaltıda daha masalar bile çıkmamış dışarıya. Sabahın köründe bir kahve isteyip cama tıklatan yegane müşterilerine şaşkınlıkla hizmet ediyorlar şimdi. Elinde kalem kağıt kahvesini bekleyen…. Öğrenciler derse yetişme telaşında bu güzel istanbul sabahının tüm bu güzelliklerini göremeden koşturuyorlar. Hiçbiri göremiyor şu an benim gördüklerimi. Ya ben napıyorum? Niye burdayım derse yetişmek yerine? Ben sadece bu güzel sabahın keyfini çıkarıyorum. Ruhuma dolsun istiyorum her bir zerresi şu huzurlu atmosferin. Bir anısı olsun hatta bir eşik olsun istiyorum bu sabah. Her şey ama her şey daha güzel olsun. Yeni kestiğim saçlarım boğazın esintisinde dalgalansın. Kesip attıklarım geri gelmesin bir daha. Benimle kalanlar böyle huzurla mutlulukla, eskisine benzemeyen ayrı bir havayla dalgalansın. Karşımdaki manzara kadar nizamı yerli yerinde olsun her şey hayatımda. Baktıkça huzur versin. Huzur ve mutluluk, deli gibi istiyorum sizi, bırakmayın beni!

Aldığım gazeteyi bile okumaya niyetim yok şu an. Kötü haberleri görmek, duymak istemiyorum. Tüm negatiflikleri kovuyorum bugün hayatımdan. Derin bir nefes alıyorum bu sabah, taptaze…

Sabahat akkirazın gemisine bindim, sulara attım kendimi, ahh o küçücük gemide savrulup gidiyorum, köpüklerde kayboluyorum. Her yanım deniz her yanım yel, deliyim….

 
Toplam blog
: 48
: 919
Kayıt tarihi
: 09.06.09
 
 

1990 Muş doğumluyum. Şu an İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesinde okumaktayım. Elim kalem tuttuğ..