Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

29 Ekim '11

 
Kategori
Blog
 

Seninle ilgili her şey ; öksüz ve yetim kaldı şimdi!.. :(

Seninle ilgili her şey ; öksüz ve yetim kaldı şimdi!.. :(
 

''Melekler Yüreğinden Öpsün Mamut'' Seni çok özleyeceğiz. :(


Sevgili Mehmet Celalettin (Mamut) Avus; mert insan, delikanlı adam, adam gibi adam!

Çok çok üzgünüm.  :(

Gidişine inanamadığımdan ardından yazamıyorum da!

Yazıların, karikatürlerin ve seninle ilgili olan her şey, öksüz ve yetim kaldı şimdi.

Ailen, sevdiklerin ve seni seven bizler gibi.

''ALLAH RAHMET EYLESİN'' demek bile, o kadar çok dokunuyor ki şu an bana.

Huzur içinde uyu.

Sonsuzluğa uzanan yolun açık olsun.

Başımız sağ olsun.

''Melekler Yüreğinden Öpsün Mamut''

:(

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..