Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Seninle yaşarım

Seninle yaşarım
 

Tozar içimin senli taneleri

Adını zikirle başlar günüm

Senin adınla batar güneş

Ben geceye yoldaş olurum

---

Yağar gözümün; senin silmene hasret cevherleri

Dokunuşunla sel gider

Akarsular denize ulaşır

Ben derin mavide seni bulurum

---

Dalgalanır ruhumun başındaki oyasız yemeni

Gözlerini görünce durulur

Etraf süt liman

Ben birazdan kıyıya vururum

---

Issızlaşır gönlümün sana çıkan sokakları

Topraktır yollar; etraf toz, çamur, yağmur

Gece yolculuğu da zor; ama korkma

Ben ışığında yolumu da bulurum

---

Çiçeklenip, açamam; ben baharları kışa vurulmuşum

İsmim seninle can bulunca solurum ancak

Nefesim sen olursun

Ben karanlıktan yalnız senin için doğarım

Seninle yaşarım yeniden.

 

FBA

 

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..