Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sensin niyetim...

Sensin niyetim...
 

netten alıntı..


Gözlerini açtığında yeni bir güne,

İlk aklına gelen olmak niyetim..

Kahveni içerken kahvaltı sonrası,

O kahve gibi hatırda kalmak niyetim..

Belki yalnız belki birileriyle,

Sokak aralarında gezinirken de,

Yoldan geçen bir sevgili gördüğünde de,

İç geçirip, anıldığımı bilmek niyetim..

İçin sıkılıp, mutsuz olduğunda,

Apansız yere gözlerin dolduğunda da,

Dayanılmaz özlem seni sardığında da,

Yana yakıla arandığımı bilmek niyetim..

Bunca yıl yaşadığın hayat boyunca,

En büyük şansın sana sorulunca,

Düşünmeden öyle boylu boyunca,

Gözlerinde hayalimi görmek niyetim..

Bir hayalim, bir umudum vardı hep,

Yalan dolana girmedim, inkar etmedim.

Söylüyorum burda artık şu kesin:

Şu yaşıma kadar vazgeçemediğim,

Sadece sadece sensin niyetim...

 
Toplam blog
: 4
: 659
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

Merhaba ben İngilizce öğretmenliği bölümü 3.sınıf öğrencisiyim. Amatörüm. Yazı yazmaya günlüğümle..