Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sensiz........

Sensiz........
 

Pek bir şey yapmadım aslında,  

Mümkün olduğunca rutin de yaşadım hayatı . 

Mümkün olduğunca okudum, çalıştım, yoruldum,  

Ve aslında sanırım kararınca da mutlu oldum. 

Pek bir şey yapmadım aslında yokluğunda,  

Binlerce kez hazırladığım ve yediğim yemeğin ötesinde 

Çiçek aldım kendime soframı şenlendirsin diye. 

Pek bir şey yapmadım aslında,  

İşe giderken çıktığım Ankara yolu üzerinde Ankara hayali kurmaktan başka. 

Şimdi dışarıda güneş ve odam serinken ,  

Pek bir şey yapmıyorum aslında ,  

Kenarından tutunmuş yaşama karınca kararınca yaşıyorum hırs ve tutkulardan uzak. 

Konuşmuyorum, bakmıyorum anlatmıyorum … 

Sarılmıyorum, dokunmuyorum ve sevmiyorum . 

Pek bir şey yapmıyorum aslında canım,  

Bunları düşünmekten başka. 

Hani yıllar öncesinde kalan ,  

Hani yüzyıllar öncesinde tükenen onurlu aşkların ; 

Yenilen sevdalıların isimlerinden öte hiç ama hiçbir şey hissetmeyen bir tarafım ,  

Hiçbir şey yapmıyor aslında sevgilim . 

Aynen bıraktığın yerdeyim…………………… 

 

 

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..