Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sensizlik...

Sensizlik...
 

Hiç bu kadar acıyı taşıdın mı yüreğinde

Gözlerin yanarcasına ağladın mı hiç biri için...

Umutların tükendiği yeri hissedip

Ömrüne lanet okudun mu hiç...

Ne yapacağını bilemez halde

Sabaha bağladın mı geceleri

Bir yudum uyku almadan...

Hiç kendini birine yakın hissettin mi

Sanki aynı insanmış gibi...

Ve hiç uzak hissettin mi

Ellerine dokunabilecekken...

Daha fazlasını yaşadım ben

Yaşadığım her sensiz güne

Bin lanet okuyarak...

Yanımda olduğun sana uzanamadığım her ana

Bin gözyaşı dökerek...

Daha fazlasını yaşadım ben...

Daha fazlasını yaşıyorum ben...

 
Toplam blog
: 15
: 345
Kayıt tarihi
: 04.11.09
 
 

Yıllardır yazdığım karalamaları, denemeleri tıp fakültesi boyunca paylaşmaya fırsat bulamamış bir do..