Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Sessizliğin sesi

Sessizliğin sesi
 

Gece vakti ortalık sakinleşti. Arabaların gürültüsü korna sesleri kayboldu. Ortalık huzur doluydu.

Sokak lambasının ışığı odayı aydınlatırken gecenin sessizliğini çekirge sesleri bozdu. Bu çekirgeler bir süredir var. Sanki bir şey anlatmak istercesine her gece sessizliğin sesi oluyorlar.

Çekirge seslerinden sıyrılıp günün değerlendirmesini yaptım. Kötü bir gün geçirmedim her zamanki gibi bir gündü.

Aklımda sorular var ben sıyrılmaya çalıştıkça her gün üstüne ilave olan sorular.

Nedenlerle boğuştum. Cevaplarını aradığım bulamadığım nedenlerle.

Neden artık kimseye güvenemiyorum böyle hep güvensiz mi yaşayacağım?

Çok mu ayrıntı delisiyim neden bazı şeyleri olduğu gibi kabul edemiyorum?

Çok mu duygusalım çok mu duygusuzum?

Ne olmasını istiyorum ne bekliyorum?

Neden böyle huzursuzum?

Neden neden neden?

Bunları düşünürken uyumuşum. Sabah uyandığımda aklıma bloglar geldi. Artık yayında olmalarıyla mutlu oldum. Blogların reddedilme gerekçesi profilin yetersiz olmasıymış ben de hemen değiştirdim. Değiştirir değiştirmez de yayına girdiler. Boşuna beklemişim bir hafta yayına girmelerini.

Bu aralar hayatımdaki en iyi şey saklanıp yazdığım bu yazılar.
 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..