Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevdalım (Törenin gölgesinde yaşanan aşk )

Sevdalım (Törenin gölgesinde yaşanan aşk )
 

Sevdalım, kaç senenin hasretiyle akıyor bu nehir kaynağından sana doğru sevdalım? Hergün biraz daha büyümüyor mu senin o güzel kalbin benim içimde? Her an biraz daha bağlanmıyor mu bu kalp görünmez bir halka ile sana … Sevdaların en yücesi hangisidir deseler, herhalde bizimkisidir derdim. Düşünsene canım aşkım biz nerelerden bulduk birbirimizi, nerelerden koştuk birbirimize soluk dahi almaksızın. Nefessiz kalacağını bile bile, durmadan koşmak değil mi bu? Pek çok korkunun üstüne, bile bile gitmek değil mi bu? Yılların körelttiği nice duyguları yeniden yaşatmak için değil mi bu? Ama en önemlisi, iki hasret kalbi buluşturmak değil mi bu? İşte bu yüzden çok değerli bir hazine var elimizde birtanem … Bizim bu el değmemiş, temiz sevdamız çok değerli. Dünyada kaç kadın, sadece ruhuyla bir erkeğin kadını olabilir? Peki kaç erkek, teni tenine değmediği halde bir kadının erkeği olduğunu bilebilir? İşte biz bunu başardık sevgilim. Bedenin çok ötesinde; kalbimizle ve ruhumuzla yaşadık ve yaşatıyoruz bu sevdayı, daha da yaşatacağız. Çok engeller olacak, çok zorluklar olacak, hepsini biliyorum ve elimde değil sevdalım, korkuyorum. Başıma geleceklerden değil, sadece kıracağımız ve bizi affetmeyecek kalplerin yükünden korkuyorum. Yoksa ne bedenen göreceğim zarar canımı acıtır, ne de kendini bilmez belleklerin küçük ve seviyesiz düşünce ve sözleri …

Sen yanımda oldukça, kalbin bende oldukça halledeceğimi biliyorum bitanem. Neler yaşayacağız bu sevda uğruna bilmiyorum ama korkuyorum, ne olur hak ver bana ve hep yanımda ol. Dediğim gibi, fiziksel eziyetlerden korkmuyorum, isterse canımı yaksın yakabildiği kadar, isterse aç susuz bıraksın, hiçbiri umurumda değil. Benim kalbim de ruhum da sende artık. Sadece sana sadık kalır sadece sana dönerim ben yüzümü, bunu böyle bil… Bundan da asla şüphen olmasın, sana dedim ve yine diyorum, artık bu tene bir erkek eli dokunacaksa o sensin aşkım. Bu koca yürekli adamla olmak istiyorum ben bir ömür boyu. Aşkı onunla tatmak, yatağımı onunla paylaşmak, bir çatı altında onunla sabahlamak istiyorum ben yıllaryılı … Bu adamın yüzündeki gülücüğün sahibi olmak, onu son damlasına kadar haketmek, güzel ve yaratan ellerinden çıkan her darbede biraz daha hayata tutunmak ve gerçekten karım dediğin kadının olmak istiyorum ben. Çok kötü günler geçirdik ikimiz de, iyisiyle kötüsüyle, hasretle yandık yıllarca ve bulduk sonunda … Kaybetmek istemem ki ben bu güçlü kalbin sahibini, kalmak istemem ki bu dünyada aşkı olmadan o büyük adamın, yaşamak istemem ki bir an bile bakmadan o şefkatle bakan cesur gözlere … Benim kelimelerim seninkiler kadar güçlü değil belki ama bil ki duygularım en az seninkiler kadar güçlü ve samimi. Zaten bu değil mi bizi birbirimize iten, kenetlenip bir olmamıza sebep olan ulu ve kutsal güç? Duygularımızın samimiyeti ve büyüklüğü değil mi, bunca bilinmeyene rağmen bilinir kılan şu hayatı? Ah benim sevdalım, canım, aşkım, o kadar bendesin ve o kadar aklımdasın ki, kalbimin, ruhumun ve aklımın benden çıkması lazım ki sen de benden gidesin. Bu ne şartla mümkün olur bilemem, hoş bilmek de istemem -  daha yeni bulmuşken seni, doyasıya yaşamadan gitmek istemem biryerlere … Canım benim, ne kadar çok şey yazmak ve ne kadar çok şey paylaşmak istiyorum seninle, dilerim tanrıdan bizi birbirimizden asla ayırmasın ve herşey umduğumuzdan da çabuk ve güzel yoluna girsin. Kimsenin canı acımadan ve kimsenin kalbinde ufacıcık bir huzursuzluk olmadan, güneşimiz doğsun hayatımıza, senin üzerime doğduğun gibi.............

Çok iyisin sen bitanem, sevdamı tarif etmek için kelime bulamıyorum inan bana. Kaybettiğim her taş, seninle hayatımda yeniden yerine oturuyor inan bana; huzurum, mutluluğum, insanlara olan güvenim, aşka olan inancım, tanrıya olan itikatim hepsi yeniden filizleniyor ve çok daha güçlü geliyor bu sefer hayatıma. Dolu dolu, gümbür gümbür geliyor seninle. Yeter ki sen hep hayatımda ol benim, yeter ki biz birbirimizin olalım, herşeyin üstesinden geleceğimize inanıyorum aşkım. Ellerinin sıcaklığı inan hala tenimde, tüm kalbimle hissediyorum o güzel ellerini aşkım; Hele o masum bir çocuk gibi bakan gözlerinin güzelliğini anlatamam bile. Şimdi söyler misin lütfen, ben sana “kocam” demeyeyim de kime diyeyim? Bu kadar tatlı kalbin öyle cesur bir sahibi olmalı ki, o masum bakışlarla bakabilsin bana, sen bunu yaptın .Çocuk gibi masum, ana gibi şefkatli, erkek gibi arzulu, dost gibi beklentisiz, kardeş gibi içten, arkadaş gibi samimi, koca gibi doyumsuz bir sevgi ile baktın bana. Ben bu gözlerin sahibini sevmeyeyim de kimi seveyim, söyle bana … Eğer bu gözlerde bir tutam hainlik, bir nebze sadakatsizlik, minicicik bir parça tutarsızlık bulursan ben o gözleri bir daha asla gözlerine değdirmem, asla … Lütfen, sadece gözlerime bak! Sence bu kadın seni ne kadar seviyor? ne kadar aşık? ne kadar sadık?
 

 
Toplam blog
: 8
: 1170
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

1976 doğumluyum. İktisat eğitimi aldım, iki çocuk annesiyim. Doğaya uyumlu olan her şeye hayranım..