Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '16

 
Kategori
Deneme
 

Sevdama yakalan

Sanrılı sağır edici gece
Beyaz teninin yoksulluğunu haykırıyor
Sensiz fırtınaların köşesinde
Kendimi bekliyorum, alınganlıkların mor denizlerinde gözden kaybolan ruhuma inat, bekliyorum.
Eflatun bir düş bahçesinde koşuyorum. 
Silahını bırakmış gencecik bir adamın tedirğinliği parmak uçlarımda..
Kırmızı saçlı adamların tensel kuytusunda dudaklarım.
Merakımı merakına teslim ediyorum gri karakol kapılarında.
Özlemlere özlem duyma çağım gelmiş
Mavileri kırmızıya boyuyorum inatla.
Mavi sesler kırmızı tenlere gebe 
Oysa kızıl tanlar okşuyor yanağımı
Uykumun en derininde..
Siren sesleri 
Kalk ve otur, menekşe gözlerinde
Siren sesi.
Bakınıyorsun rüzgarına kapıldığın sevda artığı dudaklara.
Kaç.
Saklan.
Yakalan.
Gölgeler sana düşmansı bakmakta.
Kaç.
Kovala.
Yakala..
Gölgeler gözlerini soymakta.
Kaç.
Di' li geçmişte hülyalan.
Kaç en sessizinde sevdanın
Kaç ki, yakalanabilesin Sevdama.
 
Toplam blog
: 12
: 254
Kayıt tarihi
: 26.04.14
 
 

Buluşların ve dahilerin çağında kendini aramaya çıkmış bir içsel gezginim ve insanları anlamaya ç..