Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Sevdamsın adamım

Sevdamsın adamım
 

Sevdamsın,

Kanayan.

Kanıyorsun içimde,

Dursuz, duraksız, hiç susmadan.

****


Kendime yenik,

Virane şehir

Adımladığım.

****


Canan kırgın,

Can’ımın içinde

Acıların.

****

Sevdamsın,

Boynumun borcu

Bir ip, sehpada duran.

****

Kendimden kaçamadığım,

Harabeler üzerine bastığım

Anılar.

****

Sızın,

Yayılıyor bedenime,

Tenim küskün,

Gözlerin akıyor şehrime

Hüznün; yakamozlardan

Vuruyor içime,

Lime lime,

Sızıyorum közlenmiş yüreğine,

Dumanım tütüyor üzerinden,

Canım yanıyor.

****

Cananımsın,

Aksırığım,

Öksürüğüm

Böbrek ağrım,

Ayak bağım,

Kurtulmak istediğim,

Bağlandığım,

Bağımı atamadığım,

Hayat bağım,

Canımsın.

****

Yaralımsın,

Yarasını öptüğüm,

Canımda canan

Yolumda kervan

Bir sensin derman.

Yüreğinden öptüğüm,

Canımın yarısı

Cananım.

****

Ben; adamım,

Yakamozlarla,

Küllenmiş gözlerinden akan.

****

Ben; adamım,

Sislerden sıyrılan,

Susmuş kalbinde;

Akacak kan damarı arayan

****

Ben; adamım,

Derbeder,

Başım önde,

Sen; bende

Ben; sende

Küllerimden sıyrılıp sana gelen.

****

Sevdamsın,

Başımın belası,

Sıktığım yumruk,

Tekmelerimi savurduğum,

Eşikten dışarıya attığım çaresizliğim,

Çığlık çığlığa sustuğum,

En uzun yolculuğum,

Aşkım, kadınımsın,

Gündoğumlarından ışık olup şehrime varan.

****

Ben; adamım,

Yaralarımdan, yaraları saklılardan, sıyrılıp sana gelen.

****

Ben; adamım,

Ağaçlara çentik atan,

Her çentiğe ; gün yirmidört saat , “ seni seviyorum “ yazan

****

Öptüğüm, kokladığım

Sabahlara birlikte uyandığım,

Sevdiğim,

Ömrümün kalan yarısı,

Yol arkadaşım, sevdamsın.

****

Sevdamsın gülüm

Sevdiğim,

Ben; adamım

Ellerimden tuttuğunda

Ben; sen olurum sevgilim,

Tut ellerimden sıkıca,

Sinem; sinemde can bulsun.

Ben; sen olalı çok oldu sevdiğim,

Sen; ben olalı gönlümde.

***

Hayatlarımız akıyor ömrümüzden,

Kanaviçede desenlenmiş bir yastık üzerinde,

Biz; birbirimiz oldukça,

Ömrümüz; ömür olur bize gül bahçeleri içinde,

Biz gülümseriz hep birbirimize.

Biz bize.




*******************************************


Not : Pazar önerilerim :)

" Yeşil ördek gibi daldım göllere, sen düşürdün beni dilden dillere, başım alıp gidem gurbet eller" türküsünü bi dinleyiverin.....

Yanısıra : " Bu kez anladım " Emre Aydın ve "Endamın Yeter, gözlerin yeter, uğramasın bize keder" Kıraç

 
Toplam blog
: 43
: 1843
Kayıt tarihi
: 24.06.07
 
 

72 istanbul doğumluyum.  Yağmur yüklü buluttan pamuk şekeri, Yağmurdan sonraki gökkuşağı, to..