Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '08

 
Kategori
Anılar
 

Sevdiğim bazı sözler

Herşeyden önce bloğuma sizlere sağlık ve neşe dolu günler dileyerek başlıyorum. Sevgili okuyucularım bugünkü bloğumda sizlere çok sevdiğim bazı sözlerden bahsedeceğim. Bloğumun ikinci bölümünde de ingilizce bazı önemli sözcüklerle onların Türkçe karşılıklarından bahsedeceğim. Şimdi ilk sözümüzden başlayalım.

Olayımız 1982 yılı mayıs ayında geçiyor. Uzun süredir bulunduğu yurt dışından ülkesine dönen ünlü İtalyan artist Sophia Loren, Roma havaalanında tutuklandı ve vergi kaçakçılığı suçundan cezaevine gönderildi. 47 yaşındaki güzel yıldız, bir ay süreyle kalacağı Napoli yakınlarındaki cezaevine girerken kendisini izleyen basın mensuplarına şunları söyledi:''Demir parmaklıkların ardında otuz gün geçirmek, bir ömür boyu yurdundan ve ailenden uzak kalmaktan çok daha iyidir.''

Şimdi de ikinci sözümüzden bahsedelim. İnsanların çalışmayla neler elde edebileceğini anlatan bu özdeyiş ünlü vücut geliştirme ilahı Arnold Schwarzeneggere ait:''Herkes benim inanılmaz olduğumu sanır, vücut geliştirmedeki yeteneğimin doğuştan olduğunu düşünür. Aslında inanılmaz olan bu lafları söyleyenlerdir. İşin sırrı yalnızca çalışmak, çalışmak ve çalışmak!'' diyerek bugünkü blok yazılarımı sonlandırıyorum. İngilizceyle ilgili olan yazılarımı önümüzdeki bloğuma saklıyorum.

 
Toplam blog
: 22
: 3190
Kayıt tarihi
: 04.07.08
 
 

Selam, sizlere bloğumda sağlık, spor, tarih ve politika konularında yararlı bilgiler sunacağım. Ben ..