Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevdiğim Huyum Tembel Oluşum

Çalışkan insanları bir türlü sevemedim çünkü onlar öyle oldukları için biz de çalışmak zorunda kalıyoruz.

Dünya hamallık yapacağımız bir yer değil.

Çok çalışmak dünyanın en saçma şeyi.

Yaşayabilmek için bir şeyler yapın işte.

Çalışkanlık bir işi zorla yapmaktır ki meziyet olamaz her halde.

Çalışırken canınız sıkılıyor ya da zorunuza gidiyorsa yanlış çalışıyorsunuz; keyifle ve yorulmadan.

En önemli nokta çalışıyor gibi olmayacaksınız, yani zevk alacaksınız.

Çalışmaktan sıkılmam çünkü çalışmam.

Tembellik huy değil aslında bilinç ve amele tarzı çalışmaya tepki.

Tembel insanlar akıllı insanlardır, ondan bundan “aferin” almak için kırk yaşında kambur olmazlar.

Beni ancak keyfimin istediği kadar çalıştırabilirsiniz; o da hem bana hem de size yeter.

Ben gerçekten ileri düşünceli biriyim çünkü bilinçli olarak tembellik yapıyorum.

Kişide ideal olan çalışkanlıkla tembellik eşit olmalıdır.

Tembel olanlar kesinlikle kendilerine kızmasınlar.

Yalnız tembellik hiçbir şey yapmadan sırtüstü yatmak anlamında değil tabi, mandalar öyle yatar çünkü.

Tembelim ama bir dakika bile boş durmam.

Ancak yaptığım, iş değildir.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..