Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Sevdim işte bir kere Noel baba

Sevdim işte bir kere Noel baba
 

Milliyet kartpostalı paintte jpg yaptım.


Onu çizgi filmlerden tanıdık. Varlığı oralarda tartışıla dursun, kabul ettik çocuk dünyamızda. Ama geldimi hiç... hayır. Demek ki yalanmış dedim uydurmaca dedim. İnanmadım.

Bir ara sorguladım kendimce. Niye gelmez. Her yere giderde buralara niye uğramaz. Yoksa Noel Baba din ayrımımı yapıyor. Pek olasılık vermedim ama düşünmeye devam ettim...

Lapa lapa kar yağıyor düşünün. Yakmışız sobaları. Toplanmış bir odada yatıyoruz hepberaber. Çatıda bir gürültü. Evin reisi kaptımı tüfeğini doğru dışarı. Olay ne. Noel Baba avcılığı. Sabah sürmanşet... Noel Baba pompalı ile vuruldu. Yok yok imkanı yok gelmez.

Oldu da affetmiş bizim vatandaşı Noel Baba gelesi tutmuş. Sallamış bacadan hediyeyi. Al sana bomba haber. Sobanın tütmesi sonucu bir aile yok oldu. Bacaya yabancı şahıslar tarafından birşeyler atıldığı tespit edildi. Soruşturma sürüyor. Polis cinayetten şüpheleniyor. Görgü tanıkları sakallı kırmızı giymiş başında uzun bir takke olan şahsın peşinde... Olamaz arkadaş Noel baba tutuklanırmı yaa.

Kurtardık hadi hapisten Noel babamızı saldık çayıra mevlam kayıra yine... Babamız iyilik meleği ya yapacak yine bişeyler. Çekmiş geyikleri kapının önüne çıkmış bi dama sallamış hediyeyi içeri hadi bu sefer yerine ulaşmış paket. Sen dön bir de ne gör. Geyikler yok. Sabah mahalle kasabının camdaki yazıya bak.. Geyik eti gelmiştir. Hadi ordan...

Geyikleri kurtarsak arabayı nasıl kurtarcaz. Her arabadan indiğinde direksiyon kilidimi takacak. Ama bi gelsin hele bi gelsin, geldiğini duyan önünde uzun kuyruklar oluşturup hengamemi çıkartır. Yoksa yıllardır istedim vermedim diyerek intikam peşindemi koşanlar yoksa dedeeee verdiğin oyuncak dandik çıktı diyerek iade etmek mi isteyenler. Burası Türkiye... Bence imkani yok gelmez Noel dedem... Sizce gelirmi...

 
Toplam blog
: 18
: 887
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

1983 yılında Üsküdar da doğmuşum. Yüksek okul muhasebe bölümünü bitirdikten sonra okula dışarıdan de..