Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevdim O'nu Anne hem de çoook

Sevdim O'nu Anne hem de çoook
 

,


SENİ ÜZDÜĞÜM İÇİN ÖZÜR DİLERİM.... 

Suçum birini sevmek oldu, anlatamadım derdimi 

Ben O'nu çok sevdim ANNE!... 

O benim Dünya'm oldu, çekindim söyleyemedim Anne! 

Sevmek suç muydu? onu bile bilemedim... 

O benim yarımdı, sen de benim hâlâ CANIMMM... 

Bunu bile dile dökemedim Anne... 

O'nu kaderim olarak seçtim, anlatamadım derdimi sana, anlayamadın... 

Dinlemek istedin de, anlamak istemedin duygularımı 

Kaçmak istedim duygularımdan ama yapamadım ANNEM. Beceremedim ne onsuzluğu ne de sensizliği. 

Seni çok seviyorum anne sen benim herşeyimsin. Yavrunu bir başkasıyla paylaşmak istemedin, seni anladım Anne..... 

Ama hayat hiç ummadığın zamanlarda, umulmadık olaylar çıkarır karşına,  

GERÇEKLERİ KABULLENEMEDİN.... 

Kabullenmek zor geldi sana paylaşmanın... 

Ama sen benim biricik ANNEMSİN... Sen hâlâ başımda taçsın... 

Canımdan geçebileceğimi ama ne senden ne de yarimden geçemeyeceğimi anlayamadın Annem 

Ama şunu bilmeni isterim; 

Seni üzdüğüm için çoooook ama çok üzgünüm ve çok özür dilerim 

Affet beni ANNEM 

Affet şu vefasızını,  

Affet parçanı.... 

 

 

 
Toplam blog
: 10
: 354
Kayıt tarihi
: 09.06.11
 
 

1988 Mardin doğumlu. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İşletme bölümü mezunu... Özel bir şi..