Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Sevdum seni Fadime!

Tenun misir ekmeği!

Boyun misirun sapi!

Belunsa sarulmaluk!

Yanaklarun elmaluk!

*

Sevdum seni Fadime!

Başkalarına deme!

*

Hayranum yürumene!

Dersun dağdaki çeylan!

Gitmeyi hayalumden!

Deli olmişum ulan!

*

Sevdum seni Fadime!

Duşeceksun elime!

*

Anani sen ikna et!

Bubanun işi kolay!

Ederuk büyük duğun!

Görulmemiş bir olay!

*

Sevdum seni Fadime

Alacağum kendime!

*

Kuş sütüyle beslerum!

Yanunda hamsikoli!

Hamsiyi de akşama!

Karadenizde doli!

*

Sevdum seni Fadime!

Alacağum kendume!

*

Trabizon burmasi!

Etmişum tam peş tane!

Dedum etmesun inat

Bulmasun bir bahane!

*

Sevdum seni Fadime!

Alacağum kendume!

*

Her sene yapacağuk!

Sıra sıra çocuklar!

Olacaklar futbolci!

Gelecek şampiyonluklar!

*

Sevdum seni Fadime!

Alacağum kendume!

*

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..