Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Sevgi deryasına yolculuğun ihtişamı (2)

Kuşadası’ndan İzmir’e gelmek bahane, maksat şahane. 

Egenin iç kısımlarında Denizli’de; 1000 yıldır bembeyaz akan, kutsal ve şifalı kalkitli sularının deryasındaki yörenin ismini alan firmanın servisinden indim Basmane’de. 

Ben diyeyim 1000, siz deyin 10000, insanlar oluk oluk gelmekte. 

Zannettim ki, hava güzel, güneş parlar, hevesleri gezmekte. 

Yanılmışım, yanıldığıma da çok sevindim. 

Hepsi de;16-24 Nisan tarihleri arasında düzenlenen, İZMİR KİTAP FUARI na akın etmekte. 

Çoluk çocuk, ana baba, genç yaşlı, eş , herkesler kitaplar ve kitap okumanın peşinde. 

Nasıl gurur duymam! Bu aydınlık şehrin, aydınlık zihinli insanları hemşerilerimle. İzmirlilerle. 

Anlatılamaz kalabalık, fuar düzenlenen salonda, atsan iğneyi yere düşememekte. 

Muzaffer Cellek üstadın imza günü var kitap fuarında, Etki yayınevinde. ÖRT Kİ ÖLEM adlı eseri başköşede. 

Hiç yalnız bırakır mı bu gönül? Üstadı bu önemli ve mutlu gününde. 

Hoş sohbet, derin muhabbet. Nasıl geçti bilemedim saatler. Yoğun birikim. Ne mutlu faydalanabilene. 

İzin verin! Sohbetin güzelliği ve içeriğinin zenginliği kalsın bende. 

Ha! Unutmadan! İstanbul’dan blog yazarı arkadaşımız Talip Girgin’de İzmir’de. Üstadı gelmiş tebrike. 

Bu arada, ben İstanbul, Ankara blog yazarları toplantılarında gezerken, İzmir’de imza günü olan diğer blog yazarı arkadaşların bu mutluluğuna iştirak edemedim. Özrümün kabulünü dileye. 

Derken efendim; dönüş yoluna vakit ermekte, sıra geldi veda etmeye. 

Bartın valisinin, özel davetine icabet edecek üstada iyi yolculuklar dilemeye.(Aman üstadım! Sakın Bartın uğruna bizleri terk eylemeyin) 

Dileğim; Tüm yazar arkadaşlarımın da bu günlere erişmesine. 

Umudum; Milliyet Blog dünyasındaki yolculuğumuzun, uzun soluklu ve hep birlikte olmasına,  

Bu yolculuğun satışa rağmen asla nihayete ermemesine. 

ŞİMDİ SIRA GELDİ; sevginin deryasına yolculuğun ihtişamına son noktayı koymaya. 

 

Ayşen Arslangiray Kura 

24.4.2011/Kuşadası 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..