Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Sevgi Dolu Gençliğim

Şiir: Sevgi Dolu Gençliğim
 
Şiir Konusu: Gençlik Sevgisi ve Gençlik Tutkusu
     
          Sevgi Dolu Gençliğim
Ben, her insan gibi toyluk çağımı,
gençliğimi ve genç olmayı çok sevdim.
Fakat bir çokları gibi benimde gençliğim,
çok zaman büyük zorluklar içinde geçti.
 
Gençliğimde güçlüydüm, enerji ve hayat dolu.
İdealisttim, etrafım onca fırsatla dolu.
Mutsuzluğum da, çoktu.
Ama olsun! mutluluğumda çok oldu.
 
Gençliğimde güçlü, akıllı, meraklı ve atılgandım.
Beni hayata bağlayan umutlarım ve hayallerim vardı.
Birde beni ben yapan, 
sevgim, bilgim, yeteneklerim ve çalışmam vardı.
 
Bu yüzden başkalarının gençlik hikayeleri,
Vakitli vakitsiz her kulağıma çalındığında,
Her önüme geldiğinde dinler, 
Özel bir gayretle anlamaya çaba sarf ederim.
Ve bütün dikkatimi bu gençlik hikayelerine verir,
Ömrümün en verimli ve hareketli çağı,
Kendi gençliğimle bağlantı kurarım her dem. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..