Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevgi'nin Elinin İçi Kadar Olan

Sevgi'nin Elinin İçi Kadar Olan
 

kızım sevgi


Bu gökyüzü benim kadar,
Sevgi'nin elinin içi kadar şu yeryüzü.
Bütün bu kainat belki karınca kadar sana.
Yok mu kavuşma köprüsü...
Kuramadı mı kader...  Ya Sır'at köprüsü.
İkimizden biri düşerse diye korkma.
Madem bu dünyada gam, keder, hasret var.
Madem bu dünyada yaşadık biz ayrılığı...
...
Duy dediğimde kime dediğimi bilmeden.
Biliyorum beni duyan var az öteden...
Ya da hemen yanıbaşımda.
...
Bu Sevgi'nin elinin içi kadar her yer...
En sonunda gideceğim en sonuna,
En sonunda gideceğim en sona kadar...
Belki de hiç bir sebeb yok korkmak için.
O Cehennem'i belki hiç görmeyeceğiz.
Belki de mükafat var en sonda, en sonunda...
...
Duy dediğimde kime dediğimi bilmeden! 
Her dediğimi duyan ama.
Duyulmayanları bir duyan var elbet! 
Biliyorum en yanımda, en yanıbaşımda.
Bir adımda Cennet var, Cehennem var ve bir tarafımda...
Sevgi'nin elinin içi kadar yer belki de öbür taraf dediğim.
Belkide Sevgi'nin elinin içi kadar ve bu dünya! 
 
 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..