Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Toprak Gibi

Sadece kalbimi versem sana
Çatın ay ve yıldızlardan olsa
Yastığın papatyalarla dolsa
Yatağın, yorganın ben olsam
Benim olan herşey sen…
Senin olan herşey ben olsam…
...
Bütün âşıklardan daha fazla sevsem seni
Çok mu zor sevdiğim?
...
Kalbin bir avuç…
...
Bir avuç sevginle,
Daha ne kadar, karşı koyabilirsin bana?
...
Hayır, sen benim sevgim olmadan hiçsin
Benim sevgimdir seni sen yapan…
...
Sen farkında değilsin ama
Benim sevgimdir aldığın her nefes…
...
Senin sevdiğin adam, sevemeyecek benim gibi seni
Söylemeyecek benim sana söylediklerimi
...
Dinle…
Şu şelaleden akan sesi dinle
Yanı başındaki çiçeği görmekten aciz
Nasıl görsün...
...
Kalbinden başka kalbi, göremeyen sen
...
Bana senden başkasını göstermeyen aynalar
Kırmalı hepsini, kırılan kalbim gibi
...
Kanatma dur… Yazdırma acı acı
...
Bir romanda mı sevdin?
Senin sevdiğin gibi sevgiler
Leyla ile Mecnun’da kaldı
...
Hey bir avuç kalbi olan insan
Bilirim oraya sahip olmak için
Karun hazinelerinin hiç olduğunu
...
Süleyman olsam ben
Hükmüme girmezsin
...
Sen insansın toprak gibi, etten
Toprak gibi azizsin…
Ama basılmalı çiğnenmeli mi aziz olan?
...
Topraksan bıraksan da gömülsem içine…
Bana da yer açsan sinenden,
Topraksan eğer, beni kayırma…
Toprak olan sevmiyorum diyemez hiç bir tohumu?
Bu sevilmeye layık değil diyemez değil mi?
...
O ceza veremez…
Kabre, kabir meleklerine bırakır cezayı...
Unutma! Sen insansın toprak gibi, etten.

28.02.2012

 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..