Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Sevgi ve talih

Sevgi ve talih
 

Günün Anlamı : Bugün benim için ‘’SEVGİ’’ günü

Günün Duası: Tanrım bana sevdiklerimi özgürleştiren ve onları yücelterek evrensel sevgi yoluna teşvik eden bir sevgi gücü ver.

Günün Onaylaması: Ben tanrının armağanı olan beni sevdiğim sürece tanrının yarattığı tüm varlıklara sevgi verebilme yeteneğine sahip olduğumu biliyorum.

Günün Notu: İnsan olmak bize tanrının armağanıdır ama insan olarak kalabilmek ise bizim tanrıya armağanımızdır. Başarı işte budur. İnsan olarak doğduğun bu evrende insanca varolabilmek ve insanlığa insancıl bir yarar sağlamaktır.

Günün Sözü: Eğer bir şeyi düşleyebiliyorsanız, onu yapmayı başarırsınız. Annette Funicello

Evrenin Kütüphanesinden :JEAN BAPTISTE GRUZE (1725-1805) Rembrandt gibi büyük sanatçılardan etkilenen sanatçı, manzara, portre ve gündelik hayatta aldığı konuları işlemiştir. Eşsiz ve güçlü bir teknik bilgiye sahiptir. Hayatta var olan ruhsal bozuklukları resimlerinin temalarında yansıtmıştır. Bu özelliğini tüm resimlerinde açıkça görürüz.

Günün Yasası : TALİH YASASI
Evrende yaşayan herkese, doğumundan ölümüne kadar sadece ona ait kısmet, şans, talih ve fırsatlarla dolu bir hazine tahsis edilmiştir. Ona bu hazinenin sadece tek ve şifreli anahtarı verilmiştir. Hiç kimse bir başkasının kısmetini ondan alamaz. Ancak bu öyle bir hazinedir ki, elde etmek tamamen size ait bir yetenektir. Bu yeteneğinizi kullanarak, anahtarınızla bu hazinenin kapısını açarak, gerçekten zenginleşebilirsiniz. Bu hazineye giden yoldaki mayınlarınızı temizlediğiniz ölçüde o hazineyle buluşma şansınız artacaktır. Bu yoldaki en büyük mayın ‘’Benim hiç şansım yok. Talih bana hiç gülmedi’’ mayınıdır.

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..