Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgidir Tadı Tuzu Yaşamın

Sevgidir Tadı Tuzu Yaşamın
 

Bu dünyaya getirilmiş insanoğlu
Ve ona denmiş ki
Doya doya yaşa şu dünyada
Yaşamdan tat al
Olma sakın bir sıkıntı kaynağı
Şunu bil ki
Yaşamın tadı da tuzu da sevgidedir
Sevgide
Seven insan mutludur
Mutluluktur aslında
Sever sevilir
Düşerse kaldıranı bulunur
Yücelirse
Düşenin elinden tutan olur
Işıldayan gözler görür karşısında
Gönlü bir hoş olur
Dayanışma yaşar
Girişimcilik yaşar
Gelişimcilik yaşar
Çevresine bolluk saçar
Paylaşımda en önde yürür
İnsanlık sevgi gerçeğinde yürür
Sevgi varsa
Her şey yolunda yürür
Seven ol kardeşim
Seven ol kardeşim seven ol
Bırak ayıplamayı
Bırak suçlamayı
Bırak dudak burun kıvırmayı
Kendi işine sıkıca sarıl
Güzel düşün güzel düşün
Sadece güzel düşün
Şunu bil ki
Sadece güzel düşünenler
Buluşur güzelle
Bir şiirimle baş başa bırakayım sizleri
Buyrun

“ADIM SEVGİ
Babamı çok sevdim ben
Cephede kaybetmiş babasını
Bana aşırı düşkündü babam
Öğretmen olmamı isterdi hep

Önce babam için
Sonra kendim için sevdim
Öğretmenliği ben
Hem de ne çok

Ben aslında
Sevmeyi çok sevdim
Çocukları kuşları ağaçları
Ve sevgiyi

Bir eylül günü başladı yolculuğum
Bir eylül gününde
Denk ettim yatağı yorganı
Düştüm yollara vardım Ağrı’ya

On altı eylül bin dokuz yüz yetmiş iki
Kucağımda Ağrı kenti
Öğretmenlik hayatımın başlangıcı
Üç yılım geçti Ağrı’da

Sanki otuz yıl yaşamış gibi
Ağrılıyım ben
Ağrı güzel Ağrı
Başı dumanlı karlı Ağrı

Hatırlarım zaman, zaman o günleri
Dalar giderim hayallere
Yeniden yollara düşmek geçer
Şu sevgi yüklü gönlümden

Aradan uzun yıllar geçti
Öğrencilerim öğretmenlerim
Okulum derken
Yüreğimdeki sevgi büyüdü gitti

Büyüdü, büyüdü
O kadar ki sığmaz oldu yüreğime
Yayıldı çocuk yüreklere
Bir sevgiyim şimdi ben

Babamı sevdim
Çocukları sevdim
Kuşları ağaçları sevdim
Sevgiyi sevdim

Adımı sevgi koydu sevenlerim

(Halil Güven-Mavi Kanatlı kuş)



Gönül dolusu sevgilerim size



 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..